Dyno

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

TTo

Dyno

Viesti Kirjoittaja TTo »

Putket ja ilmansuodatin vaihdettu Evo Softailiin, orkkis kaasarin suuttimia vaihdettu.
Fillari pelittää kohtuun hyvin, ainostaan kylmys ja kosteus saa aikaan käynti häiriöitä, näin ainakin luulen.

Ajattelin käyttää fillarin Dynossa, tiedustelin hintoja ja vapaita aikoja sekä Konalasta että Tattarinsuolta. Konalan hinnat edullisemmat ja aikoja paremmin tarjolla.
Millaisia kokemuksia em. paikoista?
Hoituuko homma molemmissa paikossa yhtä hyvin?
Tzei

Viesti Kirjoittaja Tzei »

Kertoisitko mitä luokkaa nuo hinnat olivat?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Se, että konalassa on aikaa, kertonee jostakin. Itse ne pyörääni enää konalaan vie, en edes renkaanvaihtoon. Onnistuivat perkele siinäkin raapimaan kunnon skraadut valuvanteeseen...

Tattarisuosta taas on vain hyvää sanottavaa. Käytin edellistä mopoani tuolla ja olin itse paikalla koko säädön ajan, tuli sellainen kuva, että mopo oli osaavissa käsissä. Hinta on nykyään muistaakseni 55e/h.
Vieras

Montako tuntia säädössä menee? Osais vähän arvioida hintaa suunnilleen.

- Jugi
Vieras

Riippuu vehkeestä ja mitä kaikkea siinä on säädettävää. Mulla oli edellisellä kerralla tc night train, jossa oli s&s super e ja supertrapin putki. Eli säädettiin vain suuttimia kaasarissa ja levyjen määrää putkessa, aikaa meni reilu tunti. Mutta jos on esim. säädettävä sytkä, on säätömahdollisuuksia taas enenmmän ja tarvitaan mahdollisesti enemmän ajoja...
Vieras

Vie mopo tattarisuolle,siellä homma hoituu.Ei riitä että on dyno,sitä pitää myös osata käyttää.Käytin itse jokin aika sitten ja hyvä tuli
Vastaa Viestiin