Tuusulan rompepäivät 24.9 ????

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Evo Chopper

Tuusulan rompepäivät 24.9 ????

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

Tuolla myyntiosaston puolella on mainintaa Tuusulan rompepäivistä. Kertokaas kokemuksianne jotka olette siellä käyneet, onko tavaraa, kiskotaanko siellä uuden hintaa, onko HD-osaa jne. Ja ennenkaikkea, onko rrrrrrrunsaasti myyjiä 8O :?: :?:
sporttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sporttu »

Tuusulan Rompetori
Lauantai 24.9.2005 klo 9.00 Hyrylän urheikupuistossa.

En tiedä mitään ko. tapahtumasta, mutta tuossa kiinnostuneille paikka ja aika...
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Täh!

En tiedä mitään ko. tapahtumasta, mutta......

Alan vanhin tapahtuma. Ollu olemassa varmaa 30 vuotta. Alunperin Sörkassa kukkatukun tiloissa. HD:n osia tosi vähän. Yleensä yhet ite tehdyt t-kappaleet ja solmussa oleva vanne. Myyjiä helvetisti. Jos tarvii osia Jawaan tai Tunturi mopoon, sit kandee mennä.
Jos haluu pilata päivänsä tai nauraa makeasti, riippuu mitä sietää,kandee mennä chopperilla paikalle ja kuunnella mobilisti hönöjen arvostelu ja päivittelyä.
jack

Viesti Kirjoittaja jack »

eli Hessua kompaten; siellä ei ole evo chopperiin mitään, pussihousuja ja jawan osaa.... Järjestävä taho muistaakseni VMPK'n alajaos Stadin Pärtsärit.

Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
pannu51
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pannu51 »

Jawan ja Tunturin osia tarvitsevankin kandee mennä paikalle jos on paksu lompakko. Mobilistin myymä osa on _aina_ olevinaa helvetin harvinainen ja hyväkuntoinen mutta varmuudella se ainakin kallis.
sporttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sporttu »

Ei kovin myönteisiä kommentteja :D

Nooh, ehkä käyn vilkaisemassa, melkeen naapurissa kuitenkin.
Jospa löytyis vaikka pappatuna talviralliin.. :lol:
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

Kiitän kommenteista.
En varsinaisesti etsikkään Evo kopteriini osia :lol: , onhan noita projekteja muitakin. Mutta EI pappa-Tuna yms., projekti Honda Monkey kyllä kiinnostais. Eli kannattanee jättää tää häppeningi väliin.. :roll:
Se(kin) tiedetään että mobbarit kiskoo osistaan järjettömästi.. :x

Mites mp-swapit, seuraava kaiketi Forssassa 5.11 ja onko nyt todellakin niin mitä kuulin että Walkka aikoo pitää swapin SAMANA PÄIVÄNÄ 8O :?: :?: :?: :evil: :evil: :evil:
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Mä olen käynyt Tuusulan rompepäivillä useampanakin vuotena ja pääasiassa sen vuoksi, että tykkään vanhoista prätkistä ja niihin liittyvästä roinasta. Jawojen ja mopojen lisäksi siellä ovat myös brittivehkeet ja niiden osat hyvin edustettuina. Aina ei ole löytynyt sopivaa ostettavaa, mutta fiilistely vintage-pyörien maailmassa onkin se juttu. Mutta eihän se tietenkään kaikkia kiinnosta, eikä tarvitsekaan :?
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Evo Chopper kirjoitti:Mites mp-swapit, seuraava kaiketi Forssassa 5.11 ja onko nyt todellakin niin mitä kuulin että Walkka aikoo pitää swapin SAMANA PÄIVÄNÄ 8O :?: :?: :?: :evil: :evil: :evil:
En tiedä kumpi oli ensin, mutta käsittääkseni ko. ajankohta on ainakin Walkalle perinteinen.
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Masa kirjoitti:Mä olen käynyt Tuusulan rompepäivillä useampanakin vuotena ja pääasiassa sen vuoksi, että tykkään vanhoista prätkistä ja niihin liittyvästä roinasta...
Joo-joo... Muista vaan minkä pöydän luota löysin sut viime vuonna :mrgreen::mrgreen::mrgreen:... Kaipa ne vähäpukeiset tyttöset niissä videokasettien kuorissa jotenkin liittyy prätkäilyyn :twisted: :twisted: :twisted: ...
JON

Shoppaillen

Viesti Kirjoittaja JON »

Masa kirjoitti:Mä olen käynyt Tuusulan rompepäivillä useampanakin vuotena ja pääasiassa sen vuoksi, että tykkään vanhoista prätkistä ja niihin liittyvästä roinasta. Jawojen ja mopojen lisäksi siellä ovat myös brittivehkeet ja niiden osat hyvin edustettuina. Aina ei ole löytynyt sopivaa ostettavaa, mutta fiilistely vintage-pyörien maailmassa onkin se juttu. Mutta eihän se tietenkään kaikkia kiinnosta, eikä tarvitsekaan :?
Vähän näin täälläkin. Ns. ylihintaista paskaahan näkyy olevan joka mestassa pääartikkelina, mut homman juju onkin siinä, et voi "periaatteesta" tingata jonkun 5 ekin turhakkeen pihalle hintaan 2,75 jne.
Tahtoo vaan tuo henki olla nykyisin jemmattuna kiven alle takapihalle.
Tussulaan ei kerkiä, mut viikon päästä Eestin huijareita kiusimaan...

Jumpe :)
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

hemuli kirjoitti:Joo-joo... Muista vaan minkä pöydän luota löysin sut viime vuonna :mrgreen::mrgreen::mrgreen:... Kaipa ne vähäpukeiset tyttöset niissä videokasettien kuorissa jotenkin liittyy prätkäilyyn :twisted: :twisted: :twisted: ...
Joo hyvin muistan, mutta myös sen, että sun pokat oli sadesään johdosta aika pahasti huurussa. Nimittäin mä just splarailin siinä teosta nimeltä: Sportster Performance Handbook ja sivu tais olla 67 - siinähän muuten kerrottiin eri viritysstageista. Ja mitä niihin mun ympärillä pörränneisiin typyihin tulee niin...no se nyt vaan on niin arkee :twisted: :lol:
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

[quote="Masa"]Mä olen käynyt Tuusulan rompepäivillä useampanakin vuotena ja pääasiassa sen vuoksi, että tykkään vanhoista prätkistä ja niihin liittyvästä roinasta. Jawojen ja mopojen lisäksi siellä ovat myös brittivehkeet ja niiden osat hyvin edustettuina. Aina ei ole löytynyt sopivaa ostettavaa, mutta fiilistely vintage-pyörien maailmassa onkin se juttu. Mutta eihän se tietenkään kaikkia kiinnosta, eikä tarvitsekaan :?[/quote]

Saman syyn takia mäkin oon käyny siellä viimeset 20v. joka kerta.
Välillä esillä oleva kama on tympiny aika rankasti.
Mutta tänä vuonna olin todella positiivisesti yllättyny.
Oli paljon brittiosaa, jopa yks Weslake moottori, inkkarin osia, muutama springeri ym. ...
Vastaa Viestiin