Sportin iskareita hankkimassa

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

sporttu
Viesti:

Sportin iskareita hankkimassa

Viesti Kirjoittaja sporttu »

Onko kellään kokemuksia näistä?
Halvaltahan nuo äkkiseltään vaikuttaa, mutta onko mistään kotoisin?

http://www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php ... ht=iskarit

Jos on jotain hyvää iskarivinkkiä ts. hinta-laatu-suhteeltaan järkeviä, niin vinkkejä saa antaa. Pitäisi saada penkkiä alemmas, mielummin enemmän kuin vähemmän :)
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

Mulla oli hyvinkin paljon tuon näköiset iskarit, samanlaiset veikkaisin. Sama se silti olivatko ne edes samat, satkulla saa aina satkun iskarit, jotka ovat syvältä, ja jotka mulla kestivät noin 4tkm ennenkuin alkoivat vuotaa öljyä.

Osta mieluummin vaikka Rexalta Öhlinsit ( http://www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=8922 ), maksavat seitsemän kertaa enemmän ja ovat ainakin neljätoista kertaa paremmat.
akrapu

Viesti Kirjoittaja akrapu »

Itse olen ollut tyytyväinen progressive suspensionin tuotteisiin.
http://www.progressivesuspension.com/harley.html.
Löytyypi useampien Suomen osamyyjien hyllystä.
day20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja day20 »

Mulla tuolta lousista ostetut http://tinyurl.com/cyc8p ...on kyllä kuvasssa tosi samannäköset,en tiiä onko kuitenkaan samat.

Huonot on...en ite enää maksaisi noista omista edes tota 50?,pohjaa kokoajan :oops: :roll:
-Ride Johnny Ride-
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Juu ei tuollasia satkun iskareita kannata laittaa.

Progressive suspension iskareistakin kannattaa ostaa ne HD mallit jos ajelee paljon kurviteilla omien rajojen rajamailla tai jos painoo on noin 100.
suspension

Viesti Kirjoittaja suspension »

Mulla oli aikanaan Dynassa Progressive Suspensionin takaiskarit.
Toimi moitteetta. Hankin ne Swedulta JepJepiltä.
sporttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sporttu »

Tattista.
Niin kai se taas kerran on ettei köyhän kannata ostaa halpaa..
Täytyy tässä talven mittaan laittaa käpyjä säästöön ja ostaa kunnon vehkeet ennen kevättä.
Toinen asia, mikä tietenkin on hankintalistalla on nuo T-palat, jos vaikka vähän olisi asteitakin. Mutta lueskelen nyt ensin foorumin läpi, ennen kun kyselen niistä enempiä.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mulla säädettävät Konit ja vaikuttavat ihan hyviltä. Ajetaan aikapaljon
myös kakspäällä ja eikä pohjaa. Olleet mulla kolmisen vuotta, mutta olivat mopossa kun ostin sen.
velsuk

Viesti Kirjoittaja velsuk »

Progressivesta säädettävänä myös hyviä kokemuksia kahdessa pyörässä. 88 kg.
Kuva
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Progressiven paremmat lyhyet säädettävät Sportissa ja rouvan kanssa kakspäällä about 25 000 pohjaamatta!

Suosittelen vaikka onkin vähän hinnakkaammat.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Progessiven ainoa puute on vaimennuksensäädön puute 8O omissa 412 malleissa on ainoastaan säätö jousen esijännitykselle.
Ovat hyvät, ajo-ominaisuudet parantuivat todella paljon verrattuna väsyneisiin orkkis vietereihin :D jotain pientä säätö vielä kaipaisin. Toki normaali ajossa riittävät mainiosti. 8)
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Viela tarkennukseksi:
Mulla on ne progressiven 440 sarjan iskarit ja ne kylla pohjailee silloin talloin, onhan meilla eukon kanssa painoakin mutta osa pohjauksen syysta taitaa menna Italialaisille teille.
Vee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vee »

day20 kirjoitti:Mulla tuolta lousista ostetut http://tinyurl.com/cyc8p ...on kyllä kuvasssa tosi samannäköset,en tiiä onko kuitenkaan samat. :
Minäkin otin kokeeks luikin iskarit mutta eipä niitä voinu Sportster käyttää kun oli liian löysät. Pituus olis ollu ihan OK. Pitää laittaa nuo pumput pojan soliferiin kun ei niitä paljon painavampaan pysty laittamaan.
Viimeksi muokannut Vee, 12:41 02.09.2005.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Henkka J

Satkun iskarit

Viesti Kirjoittaja Henkka J »

Tulin kanssa investoineeksi satkun iskareihin viime talvena.
Hugger madaltui entisestään ja oli tosi kewlin näköinen, Supertrappit toki kärsivät entisestään mutten antanut sen häiritä.

Vaan annas olla kun olin vasta naurettavat 3000km ajanut (yksipäällä, 110 kiloinen karju) niin iskarit olivat täysin loppu. Pyörä laskee monta senttiä ennen kuin alkaa edes vaimentamaan. Scheisseä mitä scheisseä.

Orggisiskarit eivät tainneet kaksiset olla uutenakaan elil talven projektilistalla on myös iskunvaimennuksen petraaminen. Halpisiskareihin en enää koske edes 10 jalan kepakolla.

Henkka
1995 XLH883/1206 Fat Boy Wannabe "XLHF Fatster"
ex- 1995 FXDWG 1340
ex- 1995 FLSTF 1340 avobeltillä

"Live to build - build to ride"
JST-FXR85
Viesti:

Hagon

Viesti Kirjoittaja JST-FXR85 »

Tere,
Ei ole sporttia, mutta on FXR. Tilasin omat iskarit suoraan Hagonilta. Oli edulliset, sai mustina ja mikä tärkeintä; ovat mitoitettu kuskin ja pyörän painon mukaan. Siis, kysyivät pyörän, kuskin ja kuljetettavan kuorman painon. Niin ja iskareiden pituudenkin pystyi määrittelemää-mulla 10,5 tuumaa.
Ovat muuten progressiiviset.
Ainoa "haitta" on kromaamaton alarunko ja aika tollanen hoikka ulkomuoto-Esim. Progressiven tuotteet ovat huomattavasti "läskimmät".
Mulla toimineet erittäin hyvin.
Vastaa Viestiin