japsipoporot....
japsipoporot....
niin ajattelin vähä taas itteeni purkaa.. oli tässä jokin aika tällä palstalla juttua sekaralleista.. hyi helevetti.. en mä ainakaan aio osallistua ainoaankaan.. satun tuntemaan muutamia japsipopon omistajia ja ne on justiin niitä jotka salaa nimettömänä tai vanhojen mummojen nimimerkeillä kirjoittelee .. että kyllä taas hd piti niin kovaa ääntä.. ja että miettivät että kuinkahan kovaa hd kulkee.. kun mun oma menee täpöt..... on ne niin loppujen lopuksi saatanan lapsellisia. niin tämä on mun mielipide.... 
-
MUMMO
Itse ajelin vesijäähdytteisellä V2japsilla.
Ei sekään kelvannut mainitsemasille japsipopoilijoille. Piti liian kovaa ääntä ja "raiskattu" kun ei ollut alkuperäiskuosissaan. Ehdottomia ja ainoita customointi kikkoja havointojeni mukaan japsipyörissä on sivulaukkujen raudat ja 2neliön kokoinen tuulisuoja edessä. Euroopassa muuten näkee tyylikkäästi rakennettuja japsipyöriä, ehkä "asennevammaisuutta" on siellä päin enemmän.
Asiaa ei auttanut yhtään se, että jätkä ajeli farkuissa ja avokypärällä, olisi pitänyt olla Bike-lehden testivoittaja puku ja jokin f**kin hiilikuitukypärä. Tuntuu tuossa asenteessa olevan enemmänkin kyse tyylistä kuin merkistä. Monet käyttävät tälläisistä vehkeistä yleisnimitystä "HD", osa tietämättömyyttään.
Ei oma japsi härvelinikään kovin kulkenut, 120km/h oli tuskaa.
Kylläpä tekee hyvää avautua.
Ai niin se japsi on jo historiaa ja oikea HD alla.
Asiaa ei auttanut yhtään se, että jätkä ajeli farkuissa ja avokypärällä, olisi pitänyt olla Bike-lehden testivoittaja puku ja jokin f**kin hiilikuitukypärä. Tuntuu tuossa asenteessa olevan enemmänkin kyse tyylistä kuin merkistä. Monet käyttävät tälläisistä vehkeistä yleisnimitystä "HD", osa tietämättömyyttään.
Ei oma japsi härvelinikään kovin kulkenut, 120km/h oli tuskaa.
Kylläpä tekee hyvää avautua.
Ai niin se japsi on jo historiaa ja oikea HD alla.
- Sporttiboy
- Viesti:
Sekarallit
Mä kyl käyn myös "sekaralleissa", sattuu olemaan paljonkin tuttuja jotka eivät vielä ole tulleet uskoon mutta etsikko on päällä ja eihän silloin saa ihmistä hyljätä...
Pari kivaa muistumaa viime kesältä:
Tuli joku näistä halveksituista japsikuskeista kysymään mikä mopo mulla on. Sivistymätönkin vielä oli kun ei Harrikkaa tuntenut. Sanoin että se on se maailman tunnetuin puolivalmiste mistä tyyppi sai aiheen tivata perusteluja. Sanoin että mee ja laske alueella olevat Harrkikat ja japsicustomit ja kerro mulle moniko mopoista on alkuperäiskunnossa.
Tuli sit tyyppi nykimään hihasta kaljateltassa ja kertoi, että 27 Harrikkaa ja kaikki aika villisti muuteltuja, 67 japsicustomia joista yhteen oli vaihdettu putket ja kahteen stonga. Ei enää kysellyt puolivalmisteesta.
Toinenkin muistelu vois joskus löytyy...
Pari kivaa muistumaa viime kesältä:
Tuli joku näistä halveksituista japsikuskeista kysymään mikä mopo mulla on. Sivistymätönkin vielä oli kun ei Harrikkaa tuntenut. Sanoin että se on se maailman tunnetuin puolivalmiste mistä tyyppi sai aiheen tivata perusteluja. Sanoin että mee ja laske alueella olevat Harrkikat ja japsicustomit ja kerro mulle moniko mopoista on alkuperäiskunnossa.
Tuli sit tyyppi nykimään hihasta kaljateltassa ja kertoi, että 27 Harrikkaa ja kaikki aika villisti muuteltuja, 67 japsicustomia joista yhteen oli vaihdettu putket ja kahteen stonga. Ei enää kysellyt puolivalmisteesta.
Toinenkin muistelu vois joskus löytyy...
-
Baikeri
Joo joitakin rakennellaan
Yksi japsi rakentelukohteena on ylitse muiden, siis suosiossa maailmalla. se nyt on muutenkin kunnon rautapyörä ja vääntömylly...VS1400 Intruder, siis suiza. Toki muitakin. Kattokaapa vaikka näitä: http://www.mc-bruderschaft-schwarz.de/memberbikes.htm
Toi rakentelu on maailmalla yleistä monissakin merkeissä. Ja sekakerhotkin paljon yleisempiä. Siellä on hiffattu se, että määrätynlainen biker elämäntapa ja ahkera customointi on paljon enemmän yhdistävä tekijä kuin merkki.
Toi rakentelu on maailmalla yleistä monissakin merkeissä. Ja sekakerhotkin paljon yleisempiä. Siellä on hiffattu se, että määrätynlainen biker elämäntapa ja ahkera customointi on paljon enemmän yhdistävä tekijä kuin merkki.
-
Biker forever
Juu, niin näyttää...
Kävin tuon bikerin linkissä. Otin siitä itsekin linkiks tänne tapahtumakuvia: http://www.mc-bruderschaft-schwarz.de/seite10.htm
Baikeri oli ihan oikeessa. Kyllä määrätynlainen elämäntapa yhdistää paljon enemmän kuin pelkkä merkki. HD miehiäkin on joka lähtöön, mikä on tietty ihan ok. Kyllä tuon infernalchopper clubin happeningeihin jäis moni fiini hd mies menemättä ja siellä viihtymättä...
Hyvä kerho näyttää olevan, vaikka onkin sekapyöräkerho. Relaa menoo!
Baikeri oli ihan oikeessa. Kyllä määrätynlainen elämäntapa yhdistää paljon enemmän kuin pelkkä merkki. HD miehiäkin on joka lähtöön, mikä on tietty ihan ok. Kyllä tuon infernalchopper clubin happeningeihin jäis moni fiini hd mies menemättä ja siellä viihtymättä...
Hyvä kerho näyttää olevan, vaikka onkin sekapyöräkerho. Relaa menoo!
-
Vieras
Ei noissa itämaisissa juuri muut säväytä kuin vanha möhkö-kawa suorine kutosineen. Kaikki "rakennellut" japsi-kustomit mitä olen nähnyt ovat sitten sitä bolt-on osatoa - omaperäistä??? No, tietty jos jonkun mielestä alumiinivanteet corollassa tekee siitä Hod-Rodin, niin sitten...
Sekarallit tietty on aina vähän suurempi otos Suomalaisia, eli sinne mahtuu aika paljon erilaista tallaajaa - osan kanssa tulee toimeen ja osan kanssa ei. Tosin en minäkään ole mikään joo-joo tyyppi, että kaikkien kanssa edes yrittäisin olla kaveria.
H-D ralleissa porukka tietty omaa joitakiin samanlaisia arvoja, eli tulee paremmin toimeen...
Sekarallit tietty on aina vähän suurempi otos Suomalaisia, eli sinne mahtuu aika paljon erilaista tallaajaa - osan kanssa tulee toimeen ja osan kanssa ei. Tosin en minäkään ole mikään joo-joo tyyppi, että kaikkien kanssa edes yrittäisin olla kaveria.
H-D ralleissa porukka tietty omaa joitakiin samanlaisia arvoja, eli tulee paremmin toimeen...
-
Biker forever
Arvolatausta
Juu. Sanotaan nyt sitten, että ajan itse vanhalla pannulla. Ja nuo linkit panin tohon just sen takia, että ihmiset näkis, että maailmankuvaansa voi määrittää muullakin tavalla kuin suomalaisten happeninkien perusteella. Ja sen verran tunnen noita harrastajia muilta mailta, että tiedän niiden tekevän ja rakentavan muitakin kuin HD pyöriä ihan sorvin ja hitsikoneen ääressä. Ostakaa vaikka BSH -lehti kioskilta niin näätte. Ja kuten aiemmin sanoin, niin kyllä määrätynlainen biker-henkinen harrastus on paljon yhdistävämpi tekijä kuin pyörän merkki. Tietty, jos käy vaan suomalaisissa kokkareissa ja niissäkin määrätynlaisissa, niin eihän siellä ole niitä fiinejä HD harrastajia, joiden määrä on tuplaantunut viime vuosina. Mullakin oli aikanaan japsicustomi, iso ja jykevä Intru, joka ei hävetä ollenkaan. Oli rakennettu omin käsin ja kaikkee muuta kuin bolt-on peli. Kyllä siinä välillä jossain reissun päällä kun meni sellaisen HD johtajakerhomiehen puheille, huomasi kuinka kaveri lähti melkein karkuun....sai juteltua niitä näitä, mutta syvälliset harrastuspuheet jäi.
On hyvä muistaa, että bikeriksi ei tulla ostamalla prätkä, minkä merkkinen tahansa. Ja kunnon bikeri on taas bikeri pelistä riippumatta. Pyörä ei tee bikeria.
On hyvä muistaa, että bikeriksi ei tulla ostamalla prätkä, minkä merkkinen tahansa. Ja kunnon bikeri on taas bikeri pelistä riippumatta. Pyörä ei tee bikeria.
Re: Arvolatausta
Julkastaanko tota lehteä vielä? Paikallisen kiskan pitäjä väitti lehdenteon jo loppuneen... On meinaan semmonen rakentelun ilo aihioon katsomatta nähtävissä ko. julkaisun sivuilta että alta pois! Tietysti pahoja ylilyöntejä tapahtuu mutta ennakkoluulotonta touhua kyllä.Biker forever kirjoitti:Ostakaa vaikka BSH -lehti kioskilta niin näätte.
-
JK
Voi jumalauta, älkää lähtekö tälle vieraan ehdottamalle määrittelylinjalle. Näitä keskusteluja on jumalauta netti pullollaan ja toinen toistaan hölmömpiä. Siitä tulee loputon väittely ja voin vannoa että siitä ei löydy päätä eikä häntää.
Ajokausi alkaa just ja kesän tapahtumat, siis H-D tapahtumat kutsuu. Sanoin näin koska tämä on kuitenkin merkkikerhon sivusto. Vaikka mp harrastus on hyva harrastus merkkiin katsomatta, niin mulle tämä on ainoa oikea jengi ja merkki ja sellaisena pysyy.
Ajokausi alkaa just ja kesän tapahtumat, siis H-D tapahtumat kutsuu. Sanoin näin koska tämä on kuitenkin merkkikerhon sivusto. Vaikka mp harrastus on hyva harrastus merkkiin katsomatta, niin mulle tämä on ainoa oikea jengi ja merkki ja sellaisena pysyy.
-
vieras
Soldierin kanssa samaa mieltä. Kerran olen käyny sekarallissa ja se riitti. En ole missään tapahtumassa ennen enkä jälkeen peläänny niin paljoo, paitsi kerran karavaanarikekkereissä. Ei vaan sopinu mulle eikä sovi. Mut tänä kesänä taas kymmenkunta H-D kekkeriä mukaanlukien kotimaiset kuuluu ohjelmaan.
Kevättä kaikille
Kevättä kaikille
Re: Arvolatausta
Ei tunnu löytyvän Lehtipisteen valikoimista mutta tuoltahemuli kirjoitti:Julkastaanko tota lehteä vielä? Paikallisen kiskan pitäjä väitti lehdenteon jo loppuneen... On meinaan semmonen rakentelun ilo aihioon katsomatta nähtävissä ko. julkaisun sivuilta että alta pois! Tietysti pahoja ylilyöntejä tapahtuu mutta ennakkoluulotonta touhua kyllä.Biker forever kirjoitti:Ostakaa vaikka BSH -lehti kioskilta niin näätte.
http://www.backstreetheroes.com/
löytyy kyllä tilausosio.
Sain muuten itse eilen ekan Hot Bike numeron
Sitten tää "mun mopo on parempi kun sun mopo" juttu... voi perkele, isot ihmiset, en muuta sano
Affe
-
Vieras
-
Biker forever
Asiaa
Just tota mäkin tarkoitin. Jotkut tykkää äidistä, vaikka on vaikee käsittää miksi, kun se tytär olis paljon timmimpi pakkaus, mutta kukin ajaa sillä mistä tykkää! Yeah.Anonymous kirjoitti:BIKERI, mikä se on? So fucking What! Mä ajelen ilokseni, useimmiten yksin, ja pidän siitä. Ajelkoon kuka milläkin lystää, ei kiinnosta. Mä ajelen allani Harley, koska pidän siitä!