Päivän nettikalevasta:
Hyräilevä motoristi on liikenteen turva
Hyräilevä motoristi ajaa harkiten liikenteessä. Tuoreen brittitutkimuksen mukaan hyräillessään motoristi keskittyy liikenteeseen paremmin ja nukahtaa ajaessaan harvemmin kuin hiljaisempi kollegansa.
Tutkimus osoitti myös, että yksinlaulu terävöittää huomiokykyä ja vähentää levottomuutta. Tutkimukseen osallistui yli 1 700 brittimotoristia, joista runsaat 60 prosenttia paljastui musisoiviksi kuskeiksi. Nämä motoristit eivät olleet joutuneet onnettomuuteen vähintään neljään vuoteen.
Tunnelmat turvalliseksi - veisaa ajaessa virsi
No mitenkäs sitten kun iso osa tästäkin porukasta tunnustautuu raskaamman musiikin kannattajaksi (ainakin Himoksella naapurimökin väki lukeutuu näihin, mukana ei tainnut olla kuin yksi levy - Teräsbetonin Metallitotuus
...) - niin miten ajaessa moshaaminen parantaa liikenneturvallisuutta?
:mrgreen::mrgreen:
- ossiperkele
- Viesti:
Re: Tunnelmat turvalliseksi - veisaa ajaessa virsi
[quote="Juupe"]Päivän nettikalevasta:
On aivan pakko kertoa tähän oma kokemukseni...ukon ajaessa ja itse kyydissä istuen,niin jostain kumman syystä joka kerta alkaa laulattaa tai ainakin hyräilyttää...mutta se biisi
se on jokin näistä mitä tulee mieleen :liljankukka, se on jossain tai elinan häävalssi...mikä on mopon äänissä vikana ,kun biisivallinat ovat näin mielenkiintoisia
Ukko on kotona kieltänyt laulamasta,kun kuullemma pikkulinnutkin tippuis puista ja minua ,kun niin laulattais...mutta on tässä se hyvä puoli tietysti,kun ajelemme,niin jos ukko yhtään kuulee mun laulavan ,niin ei se ainakan pääse nukahtamaan ja eipä tule linnutkaan kovin lähelle saati muut örmykörmyt
On aivan pakko kertoa tähän oma kokemukseni...ukon ajaessa ja itse kyydissä istuen,niin jostain kumman syystä joka kerta alkaa laulattaa tai ainakin hyräilyttää...mutta se biisi
Ukko on kotona kieltänyt laulamasta,kun kuullemma pikkulinnutkin tippuis puista ja minua ,kun niin laulattais...mutta on tässä se hyvä puoli tietysti,kun ajelemme,niin jos ukko yhtään kuulee mun laulavan ,niin ei se ainakan pääse nukahtamaan ja eipä tule linnutkaan kovin lähelle saati muut örmykörmyt
Sen minkä voit tehdä tänään...voit tehdä myös huomenna!!!
Palo päässä
Hävettää niin?
Tuuli kun tuivertaa, on hupaisaa avata reikä kaalista, ja antaa vokaalien tapella tuulen kera lepattavine poskineen.
Kun sen oppii, ei vastaantulijoiden katseet enää häiritse...
Jumpe
Tuuli kun tuivertaa, on hupaisaa avata reikä kaalista, ja antaa vokaalien tapella tuulen kera lepattavine poskineen.
Kun sen oppii, ei vastaantulijoiden katseet enää häiritse...
Jumpe