STONGANVAIHTO

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

VIERAS

STONGANVAIHTO

Viesti Kirjoittaja VIERAS »

Olisiko vihjeitä. Olen vaihtamassa FXDn tangon tilalle suoraa tankoo. Minkä korkuiset pitäis raisereiden olla. Tahtoisin pitää kahvat suunnilleen samalla kohdalla mutta tanko sais olla suora ja vähän taakse taittuva. Ei viittis tilata ihan kataloogin kuvan perusteella osia. Onko jollain hyviä vinkkejä. :?: 8O
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Vaihdoin aikanaan -99 dynaani suoran tagon ja itse laitoin 6-tuumaiset raiserit. Tuolloin vakiona oli buckhorn-tanko, joten piuhat & vaijerit riittivät... Nykyään vakiotanko taitaa olla mallia sportster, joten en osaa sanoa 6-tuumaisista mutta 4-tuumaset ainakin toimi sportsterissa dragbarin kanssa.
Vieras

Neljän tuuman raisereilla mittarin piuhoja ei tarvitse vielä pidentää. Jos valitset tangon leveydeksi 72-85 cm sopivat myös muut renkselit heittämällä paikalleen.
vieras

Viesti Kirjoittaja vieras »

Olisiko vielä vinkkiä mitä tehdä nopeusmittarille se tulee varmaan suoralla stongalla tosi ylös. Pystyykö sen kääntämään tangon alapuolelle :?:
Vieras

Orgismittari tosiaan nousee aika ylös, jos sen laittaa alkuperäistyylisesti raisereiden nokkaan... Varsinkin 6-tuumaisilla raisereilla, kuten itselläni oli. Kääntämisestä en tiedä, ei tullut koetettua enkä muista millainen kiinnike mittarissa on, mutta ehkä voisi miettiä custom-sportin kiinnikkeen hankkimista tai samanmoisen itse vääntämistä, tuollaisella mittarin saisi kiinni ehkä vähän siistimmin.
Vastaa Viestiin