Millä putki puhtaaksi

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Rock Aslak
Viesti:

Millä putki puhtaaksi

Viesti Kirjoittaja Rock Aslak »

Kävin penkittämässä Road Kingin ja oli kyyti niin kovaa (220 km/h) ja kuumaa, että oikeanpuoleinen Vance&Hines slipariputki muuttui ruskeaksi. Milläs konstilla minä saan siitä taas kiiltävän ja kauniin? :cry:
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Ainakin Mother's:lla on tarkoitukseen sopivia kiillotusaineita. Kai niitä sinisyyden poistovahoja on muillakin valmistajilla. Ainakin kaikki customchromet sun muut katalogit on täynnä niitä.
Vieras

Re: Millä putki puhtaaksi

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Rock Aslak kirjoitti:Kävin penkittämässä Road Kingin ja oli kyyti niin kovaa (220 km/h) ja kuumaa, että oikeanpuoleinen Vance&Hines slipariputki muuttui ruskeaksi. Milläs konstilla minä saan siitä taas kiiltävän ja kauniin? :cry:
Osta BLUE JOBbia! älyttömän hyvää kamaa!!
jack

Viesti Kirjoittaja jack »

nythän siitä putkesta vasta näkyy, että on menty aika haipakkaa... anna olla, käytössähän kaikki kuluu ja muokkaantuu...

Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Kiinanpyöriin on jopa saatavana äänenvaimentimia jotka ovat sinistetty valmiiksi, "racelook" on pop :D
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Vieras

Toinen ääni Blue Job:lle.
Siniset käyrät sai hetkessä hinkattua "puhtaiks", kromia vähääkään turmelematta :wink:
Vallu
Viesti:

Mistä?

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Mistäs te tollasta taika-ainetta ostelette??
Vieras

Blue Job:bia saa ihan (melkein) mistä HD-putiikista tahansa, ainakin tilaamalla.
Itse ostin Bikelinesta, mutta kyllä tuota on ihan mm. uusimmassa Custom Chromen katalookissa.
Kysäise lähimmästä hyvinvalikoidusta HD:n osia myyvästä kaupasta 8)
Vastaa Viestiin