Jäsenluettelo

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vieras

Jäsenluettelo

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Selailin eilen uutta jäsenluetteloa. Jäi ihmetyttämään, mitä olivat 2 eri 'tyyli' saraketta? Useimmissa oli ekassa 'CUSTOM' tms, joissakin molemmissa jotain ja jossakin vain tokassa.
vieras2

Viesti Kirjoittaja vieras2 »

Mua jäi ihmetyttämään missä osoitteet, puhelinnumerot.Eihän tuossa luettelossa ole mitään tolkkua!!!
Vieras

Ja ei kyllä mitään osoitteita eikä numeroita julkisiin listoihin.
Vieras

Että olis ees jotain informaatiota, niin vois olla vaikka paikkakunta mainittuna. Silloin vois kattoo ketkä on oman seutukunnan porukkaa. Siis ei mopon rekisterinumeroita eikä tarkkaa katuosoitetta.
vieras2

Viesti Kirjoittaja vieras2 »

Miten niin julkisia, mä olen luullut että Harrikkalehti ja jäsenluettelo tulee vain jäsenille. Ja katsoppa edellisiä jäsenluetteloita, niissä on toisilla jopa sähköpostiosoitteetkin osoitteiden ja puhelinnumeron lisäksi.
Vieras

Joo, millähän nää pyärät on "luakiteltu" luakkiin kustomi tai sopperi!
Meikällä tiaroos kustomi, P.....le kyllä se o sopperi!! :evil:
Jsenkirjuri

Jäsenluettelo

Viesti Kirjoittaja Jsenkirjuri »

2002 jäsenluettelosta puuttuvat osoite, puhelinnumerot ja pyörän rekkarit lähinnä sen vuoksi, että vuosi sitten pidettiin valtaisaa mekkalaa niiden julkaisemisesta -rosvojen pelossa. Tämä luettelo on siis eräänlainen testi siitä mitä halutaan.
Ja mikäli olen oikein ymmärtänyt niin jäsenten mielipidettä asiasta tullaan tiedustelemaan seuraavassa Harrika-lehdessä.
Koodaus kahteen sarakkeeseen jotuu siitä, että ohjelmassa on mahdollista antaa pyörälle kaksi eri koodia esim. "original" ja "custom". Tätä koodausta ei enää juurikaan käytetä koska originaalia customia ei taida olla montaakaan olemassa. Lähinnä maininta"museopyörä" tms. oli se mitä haluttiin tällä systeemillä aikanaan julkituoda. Eli siis toinen sarake on pääosin turha.

Mitä tulee "anonymousin" customiin mikä onkin chopperi niin onkohan siitä kukaan huomannut mainita jäsenkirjurille. Kun rekkarissa on melkein 2500 pyörää niin en millään tunne ihan kaikkia fillareita :oops:
Eli ILMOITTAKAA NIISTÄ MUUTOKSISTA KUIN MYÖS UUSISTA OSOITTEISTANNE YM. (Linkki: "Jäsenrekisteri")

Ja mitä yleensä tulee noihin koodattuihin tietoihin niin kyllä ne pääsosin perustuvat jäsenkirjurille toimitettuihin ilmoituksiin.

Erittäin paljon löytyy myös sitä porukkaa joka ei tiedä minkä mallisella mopolla ajelee 8O, tyyppikoodeista puhumattakaan.

Minkälaista jäsenluetteloa jatkossa tehdään vai tehdäänkö ollenkaan niin eiköhän halitus/pressa informoi asiasta.

Vallu Jäsenkirjuri
Vieras

Mielestäni aivan turha koko jäsenrekisteri lehti, siirtäkää lehtien hinta esim. rallien pääsymaksuihin :!: :!: :!:
Ne on aivan tolkuttomat
Mr. Crowley

samaa mielta!

Viesti Kirjoittaja Mr. Crowley »

Olen täysin samaa mieltä Vieraan kanssa!
Koko jäsenluettelo-lehti on täysin turha ja nekin rahat voisi käyttää rallimaksuja alentaen :wink: Erinomainen idea :idea:
Omankin pyörän kohdalle oli ilmestynyt maininta custom, vaikka pyöräni on täysverinen chopperi. Sen kohdan olis voinu jättää tyhjäks ellei ao. henkilö ole antanu style-tietoutta :!:
HDCF:ssä on jo niin paljon jäseniä että jäsenluettelon julkaiseminen on aivan turhaa. Harrika-lehti sitävastoin sais ilmestyä useammin 8)
HD-LADY

Viesti Kirjoittaja HD-LADY »

Moi!
Täysin erimieltä teidän kanssanne....
Jäsenluettelo on ihan paikallaan joko entisenlaisena tai nykyisen. Lisää aktiivisuutta jäsenistöltä että julkaistavat tiedot ovat ajantasalla.
Mitä taasen tulee maksuihin niin huomioikaa että KAIKKI maksaa kerhollekkin, leirintäalueet, syötävät ja juotavat ja ne hyvät ja huonot bändit..... :roll: :roll:
Mutta iloista mieltä kaikille!
Vieras

Hiukan hämmennystä jäsenluettelo kyllä herätti. :?:
Vanha systeemi osoitteineen, puhnumeroin ja rekkaireineen ei kyllä ollut hyvä juttu se on kai aika selvä.
Viimevuoden luettelonikin hävisi mystisesti postiin (!?) selvästikkin joku muukin oli siitä kiinnostunut.... :evil:
mutta uusi tyyli on kyllä jotenkin tarpeettoman ja puuttelisen tuntuinen,
tai onko koko luettelolle yleensä loppujenlopuksi tarvetta?

Hyvä kun jäsenten mielipidettä kysytään, mutta sen olisi kai voinut tehdä jo ennen tätä luetteloa.
Mr. Crowley

Viesti Kirjoittaja Mr. Crowley »

Nyt vois HD-Lady hieman perustella miks jäsenluettelo on niin hyvä olla :wink:
Mun mielestä ei oikein riitä vaan se et "sellainen on kiva olla".
Onko se tarpeellinen? Hyödyllinen?
Jäsenlehden painamisessakin on varmaan kustannuksia, samoin postikuluissa jne.
Itse en pidä sitä tarpeellisena, rallimaksujen alentamista kylläkin. Ei pienipalkkaisilla ole aina rahaa, varsinkin kun on perhekin elätettävänä (joo joo, tää on tätä samaa...) :cry:
Vieras

Aivan turha ja mitätön oli se jäsenrekisteri lehtinen. En ymmärrä ollenkaan, rahan haaskausta??? Minkähän takia tuli edes maksettua koko jäsenmaksu???
Nyt saa riittää, mä vaan ajan, that´s it, se on homman juoni!!!
Vieras

turhaakin turhepi

:(
Riku.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Riku. »

Eipä ne lipujen hinnat aivan hirveitä ralleihin ole, munkaan mielestä. Talvella, viikonloppuna, sellanen rahamäärä hupenee helposti baariin viikonloppuna, eikä tunnu missään! Vai hä..? Kaikki kerhothan pitää tollasta jäsenluetteloa.. Siitä, mitä hyötyä siitä on, en oo kyllä itekkään ottanu selvää. Mut onhan se kiva... :P
Vastaa Viestiin