moi, kun softailin( fxstc- 87) kytkintä alkaa säätään niin onko toi kopan sisällä oleva kytkimen säätöruuvin lukitusmutteri normaaalikierteinen eli oikeakätinen ja tarviiko avattaessa itse säätöruuvin päästä pitää vastaan kuusiokoloavaimella. Tuntu olevan vaan niin lujassa että pyörii pakka mukana. Onko tietoa lukitusmutterin koosta mm vai tuumakoko ja mikä
Kiitos
kytkimen säätö
Lukitusmutteri on oikeakätisellä kierteellä, avaamista helpottaa jos pidät samaan aikaan avaimella kiinni säätöruuvin päästä. Jos meinaa kytkin pyöriä mukana niin laita vaihde päälle ja pyydä kaveria painamaan takajarrua samalla kun avaat mutterin.
Ja itse kytkimen säätöhän tehdään näin: Ensin vaijerin säätö löysälle, sitten säätöruuvia kiristetään kunnes tunnet että se ottaa kiinni kytkintankoon. Tästä pisteestä vartti-puoli kierrosta AUKIPÄIN. Sen jälkeen vaijeri säädetään niin että kytkinkahvassa tuntuu selkeä muutaman millin tyhjä liike.
Ja itse kytkimen säätöhän tehdään näin: Ensin vaijerin säätö löysälle, sitten säätöruuvia kiristetään kunnes tunnet että se ottaa kiinni kytkintankoon. Tästä pisteestä vartti-puoli kierrosta AUKIPÄIN. Sen jälkeen vaijeri säädetään niin että kytkinkahvassa tuntuu selkeä muutaman millin tyhjä liike.
-
Vieras