panshoveli ampuu kaasariin,ei käynnisty! apua tarvitaan !!!

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Vieras

panshoveli ampuu kaasariin,ei käynnisty! apua tarvitaan !!!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Uutta tulpat,kärjet,puolat,tulpanjohdot,solenoidi,akku.Oon vaihtanut kaasariin isompia tyhjkäynti ja pää suuttimia kaasari tupla dellorto 40.välillä pääsin jo ajaankin mut silloinkin tussautteli kaasariin ja välillä putkeen!Silloin lähti välillä paremmin ja välillä huonommin käyntiin mutta koko ajan ampunut kaasariin.vaihdoin juuri suorat lyhyet putket takas trappiin kun aattelin et johtuu pakovastusksen puutteesta, mut ei johtunu.nyt ei käynnisty ollenkaan ampuu vaan kaasariin niin pirusti!talvella tehty ohjuri remppa jonka yhteydessä venat tarkistettu,muita muutoksia ei ole tehty, mikä avuksi???ps. viime kesänä lähti pääsääntöisesti laakista käymään.
JJj

Viesti Kirjoittaja JJj »

Eihän venttiilit kanna. Jos kantaa niin ei lähde kirveelläkään käyntiin.
Jos kytkin luistaa jää käynnistyspolkaisusta se viimmenen potku pois ja ei lähe käyntiin. Arvailempahan vaan
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Kun kannet on ollu irti, niin silloin myös virranjakaja.
Oisko sytky ns.180 astetta pielessä(oikeestihan se tarkoittaa 360 astetta).
Käy helposti tollanen pikku moka, kun touhottaa osia nippuun, nm. "kokemusta on".
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Hessu kerkisi ensin :wink: sama tuli ekana mieleen
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Hessu kirjoitti:Kun kannet on ollu irti, niin silloin myös virranjakaja.
Oisko sytky ns.180 astetta pielessä(oikeestihan se tarkoittaa 360 astetta).
Käy helposti tollanen pikku moka, kun touhottaa osia nippuun, nm. "kokemusta on".
Kaikkihan on mahdollista, mä en itse sitä ole niputtanut vaan firman hemmo jossa kannet oli laitossa.Ja sehän toimi jo välillä joten kuten.
fxr-ss

Viesti Kirjoittaja fxr-ss »

Oireet on kyllä samat kuin silloin kun mullakin oli rautiaisessa sytky väärinpäin. Sillon oli kyllä tallikaveri vielä ovelasti pistänyt bensakanisteriin polttoöljyä ja minä siitä sitä tankkiin niin saihan sitä ihmetellä kun ei mopo käynnistyny..
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

On niillä väärinpäin olevilla sytkillä jätkät aikonaan ajellu kymmeniä kilsojakin. Ja se, että sen on kasannut joku lafka, ei kyllä takaa yhtään mitään. Välillä tuntuu että päinvastoin.
Pertti
Viesti:

sytkä

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Kun etupytyssä on puristus, pitää jakajassa terävämpi nokka avata kärjet. Helppo tarkistaa. Ei olisi ensimmäinen kerte kun on tullut ajatusvirhe kasatessa.
Vastaa Viestiin