osaisko joku kertoa mikä on nykyään kaikkivaltiaan kekkosslovakian miliisin suhtautumistapa,kun rek.otteessa 175 ja nyt 195 rengas.
a.kysyykö yleisöltä (tienposkessa)
b.kilauttaako kaverille(h helin)
c.repiikö kilvet varuulta
d.vai antaako matkan jatkua
vai luotanko tuuriin.
renkaan leveys
-
Vieras
on kysytty...
Soitin katsastusasemalle ja kysyin renkaan leveydestä.
Sanottiin näin että rek.otteen mittoihin nähden rengasta saa leventää 30mm ja halkaisijaa saa muuttaa +/- 1" ilman muutoskatsastusta.
Tämä pätee sekä autoihin että prätkiin.
Siihen onko tämä juuri OIKEA lausunto en ota kantaa, mutta näin Suomen Autokatsastuksen inssi mulle puhelimessa sanoi
Toisaalta Kekkoslovakian miliisi saattaa toimia kuten kohdissa b ja c
...........koska kyseessähän on Harrikka 
Sanottiin näin että rek.otteen mittoihin nähden rengasta saa leventää 30mm ja halkaisijaa saa muuttaa +/- 1" ilman muutoskatsastusta.
Siihen onko tämä juuri OIKEA lausunto en ota kantaa, mutta näin Suomen Autokatsastuksen inssi mulle puhelimessa sanoi
Toisaalta Kekkoslovakian miliisi saattaa toimia kuten kohdissa b ja c
-
IR
-
Vieras
?
Taisi katsastusmies unohtaa mainita prosenttihomoilusta. Eikö siellä mainita 4% renkaat ja 10% vanteet tai jotain sinne päin. Vai saako vanhasta vanteesta tehdä ihan itse leveemmän niin ei mene prossia.Vieras kirjoitti:Soitin katsastusasemalle ja kysyin renkaan leveydestä.
Siihen onko tämä juuri OIKEA lausunto en ota kantaa, mutta näin Suomen Autokatsastuksen inssi mulle puhelimessa sanoi![]()
Toisaalta Kekkoslovakian miliisi saattaa toimia kuten kohdissa b ja c...........koska kyseessähän on Harrikka