Kysymys Eturenkaista Springeriin

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Fxsts03
Viesti:

Kysymys Eturenkaista Springeriin

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Tere!
Olen lähdössä kavereiden kanssa Eurooppaan 29.5 ja Springerin 21 tuumainen eturengas alkaa olla vaihtokunnossa. Vaihdatan eturenkaan ennen reissua ja olen miettinyt Metzelerin rengasta. Nyt kiinnostaa Mezelerin ominaisuudet.

Dunlopin eturenkaalle kertyi kilometrejä 14000. Takarenkaalla ajaa vielä pitkään. Olen ollut tyytyväinen noihin Dunlopin alkuperäisrenkaisiin, joten voin heittää myös sellaisen eteen ennen reissua. Mitään liukkautta ei ole esiintynyt 8O 8O 8O

Onko kokemuksia Metzelerin kapeasta Springerin eturenkaasta? Kulutuskestävyys, pito, jne.

Kiitoksia jo etukäteen :D

T. Timo Konttinen 8O
hdjokke
Viesti:

Eturenkaasta

Viesti Kirjoittaja hdjokke »

Metzlerin eturengas on ok. Vaihdoin kun oli ajettu n. 12 000 km. Siinä oli vielä jonkin verran kulutuspintaa jäljellä, olisko ollut 2 mm, joten olis sillä vielä ajellu.

Jos orkkisrengas on mielestäsi hyvä, niin osta ihmeessä. Voihan olla, että Dunlop on muuttanut hieman kumiseosta paremmaksi esim. vuoden 2000 jälkeen, jolloin ostin oman pyöräni. Silloinen takarengas oli sutiva jopa kiihdyttäessä normaalisti kostealla pinnalla. Tosin olisillä jo ajettukin muistaakseni 12000 km.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
kille
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kille »

Ajoin orggis takanakilla 28 000 km. Tosin viimeset 1500 se oli sliksi. Eturenkaalla meni sit 35 000 km. Takarenkaan tilalle ostin jonkun muun merkkisen, en nyt muista merkkii. No ei menny ku 8000 km ja oli sliksi. Ajotyyli ei ole muuttunu. Sitten palasin orggis nakkiin vaikka se on sateella vähän liukas.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

ME 880 on hyvä ja voit ottaa pykälää leveämmän 90/90 kun alkuperäinen on muistaakseni 80/90 että silleee.....]
Vastaa Viestiin