1340 shoveli ja CV:n suuttimet

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Jugi

1340 shoveli ja CV:n suuttimet

Viesti Kirjoittaja Jugi »

Taas tämä iänkaikkien aihe, eli CV:n suuttimet. Haulla ei löytynyt, joten pakko laittaa uusi topikki.

Eli kysymys kuuluu, mitä suuttimia olette käyttäneet CV:ssä kun kyse on isosta shovelista. Kaasarissa oli ostettaessa 45 / 180 suutinpari, ainakin pääsuutin lienee liian pieni.
Joope

Viesti Kirjoittaja Joope »

Mulla 1200:nen lapio jossa cv-kaasari
Välialue-suutinta jouduin laitta jopa 52:seks ennen kun rupes käymään
kunnolla.
180 rittää ainakin "pikku"Shovelissa,tai ainakin omassa :wink:
Raimo-Raato
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo-Raato »

Joope kirjoitti:Mulla 1200:nen lapio jossa cv-kaasari
Välialue-suutinta jouduin laitta jopa 52:seks ennen kun rupes käymään
kunnolla.
180 rittää ainakin "pikku"Shovelissa,tai ainakin omassa :wink:
Mites vapaasti hengittävät putket & ilmanputsari sulla? Mulla 1200:ssa CV:n säätöjumppa edessä kunhan saa rotiskon joskus siihen kuntoon että voi testilenkkejä lähtee ajamaan.
a.k.a. Rambe
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
Joope

Viesti Kirjoittaja Joope »

Putkista kaikki orkkispalikat otettu pois,itse olen väsänny jonkun prikkasysteemin sinne,eli aika avoimet :lol:

Ilmanputsari taas orkkis CV:n,eli toi pyöreä iso ruma 80-cubicinches
merkinnällä.
Raimo-Raato
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo-Raato »

Nyt on päässy testaamaan ja kaasarissa alunperin olleilla 45/190 suuttimilla ei toiminu juuri nimeksikään. Nyt kiinni 52/200 suuttimet ja alkaa vihdoin vastaamaan joten kuten kaasuun. 3/4 kaasulla on kuitenkin vielä laihalla joten neulaa pitää vielä nostaa (1-2 milliä tällä hetkellä nostettu). Ilmanputsari erittäin vapaasti hengittävä ja eipä putkessakaan kauheesti täytettä oo. On noi suutinkoot silti aika hurjia vakio (kai?) shovelille.
a.k.a. Rambe
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
Vastaa Viestiin