shovel
shovel
Olisko kellään ideaa, mistä johtuu kun shoveli paukuttaa vähän putkessa lämpimänä tyhjäkäynnillä, käy hiukka huonosti tyhjäkäyntiä ja kun avaa kaasun liian nopeasti niin meinaa tukehtua(vedätyksessä). Myös tasaisessa matkavauhdissa paukauttaa putkessa sillointällöin
-
Joope
-
Joope
Tuli mieleen tosta Super E-maininnasta et mulla oli juuri sama ropleema
Sössön kanssa,taistelin yhden ajokauden ja vaihdoin sen CV-kaasariin.
Sen jälkeen on pelittäny.
Kannattaa varmaan kuiteski kokeilla suuttimien vaihto.
Se voi käydä laihalla vaikka paukuttaa putkista,se käy luultavasti liian
kuumana silloin,liian laiha seos,tai sytytys liian aikaisella.
Toivotaan et selviää
Sössön kanssa,taistelin yhden ajokauden ja vaihdoin sen CV-kaasariin.
Sen jälkeen on pelittäny.
Kannattaa varmaan kuiteski kokeilla suuttimien vaihto.
Se voi käydä laihalla vaikka paukuttaa putkista,se käy luultavasti liian
kuumana silloin,liian laiha seos,tai sytytys liian aikaisella.
Toivotaan et selviää
Toi kuulostaa tosiaan sössön vakiokäyttäytymiseltä... Sössö kun tuntuu vakiona ruikkivan kakkua vähän epätasaisesti, etenkin jos tulee nopea muutos kaasukäden ranteessa. Olen joskus ennenkin mainostanut yostin voimatuubia, ainakin omissa mopoissani (aiemmin tc, nykyään evo) olen saanut kesytettyä sössön tuolla.
Viva Knievel!
- Mopopoika -65
- Viesti:
Tuo nopeaan kaasuun tukehtuminen viittaa kiihdytyspumpun väärään säätöön.
S&S E:n kiihdytyspumpun perussäätö menee kutakuinkin niin, että kääntää sen kaasarin päällä olevan etummaista ruuvin kiinne ja avaa sen jälkeen varttikierroksen.
Kannattaa tuolla haku -toiminnolla vähän selailla tätä techboardia, täältä kun löytyy hyvät kaasarin säätöohjeet!!
S&S E:n kiihdytyspumpun perussäätö menee kutakuinkin niin, että kääntää sen kaasarin päällä olevan etummaista ruuvin kiinne ja avaa sen jälkeen varttikierroksen.
Kannattaa tuolla haku -toiminnolla vähän selailla tätä techboardia, täältä kun löytyy hyvät kaasarin säätöohjeet!!
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90