Aloitetaas tekniikasta: -78 1200 shoveli, läppäkeihin 75 välialue ja 170 pääsuutin, 2" dragpipet huiluilla. Ja ongelmaan, kiihdytyksessä räkii, paukkuu ja ei mee mihinkään. Tämä tapahtuu noin 1/3 kaasua käännettäessä, nopeutta voi pitää noin 90-100kmh jonka jälkeen jos vähänkin kääntää kaasua alkaa rykiminen. En vielä tänä keväänä ole päässyt testaamaan maantiellä muutoksia mutta konetta olen muuten käyttänyt (ennen ei ollut huiluja ja välialueen suutin oli 72 ja pääsuutin 160 ja samat ongelmat) Ja sitten kysymykset: Miten säädetään läppäkeihinistä bensan pinta. (mitta?)
Kiitoksia etukäteen.
PS. olen lukenut kaikki kaasareihin liittyvän tässä foorumissa mutta apua ei ole löytynyt. Imusarjan kumit ovat ehjät.
Taas läppäkeihinistä
Re: Taas läppäkeihinistä
Mikäs sytytysjärjestelmä ? rautiksesta nuo oireet poistui vaihtamalla kärjetFX kirjoitti:Ja ongelmaan, kiihdytyksessä räkii, paukkuu ja ei mee mihinkään. Tämä tapahtuu noin 1/3 kaasua käännettäessä, nopeutta voi pitää noin 90-100kmh jonka jälkeen jos vähänkin kääntää kaasua alkaa rykiminen.
Cranen Hi-4 järjestelmään jossa on VOES.
Jos sytytys on kunnossa niin oireet kuulostaa siltä että kone on laihalla.
Mulla on rautiksessa (1000cc) samankokoinen välialueen suutin ( 78 ) joten isomman kokeilu ei varmaan haittais.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
rykii
Uudet tulpat ihan ekaksi ja seuraavaksi uudet kärjet+konkka! Sitten vasta kaasari atomeiksi. Varsinkin, jos viimekesän toimi moitteetta.
Viime syyskesällä vaihdettu akku, kärjet, puola, konkka, tulpat, tulpanjohdot, lataussäädin ja peruskorjattu kaasari korjaus sarjalla. Viat oli myös ennen korjauksia ja uusimisia. Kuten sanoin kone käy hyvin tonne 1/3 kaasuun asti mutta tämän jälkeen alkaa pärinä ja pauke. Puristuksetkin on mitattu ja olivat noin 8,5 parin kympin heitolla pyttyjen välillä.
-
Vieras
Yhdessä Techboardin topikissa oli pyyntö, että jos vika korjaantuu niin ongelman ratkaisu tänne, no tässä tulee. Vika oli kuin olikin kaasarissa josta puuttui välialue suuttimen kumitulppa
Nyt peli soi niinkuin pitääkin ja huomen aamulla sitten kohti Turkua, Ahvenanmaata ja Nortäljeä
Ison kiitoksen saa Classic Iron Motorssin Kippari joka vian paikansi ja korjasi