Huomioita pöpilisteistä ja traktoriharrastajista

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
jensen

Huomioita pöpilisteistä ja traktoriharrastajista

Viesti Kirjoittaja jensen »

Mie olen meidän perheen vanhoja tavaroita joutunut kaupitteleen. Mukavia ihmisiä kun toisen tavaran ihan ilmakseksi haluvat. No se kyllä näille tyypeille kostautuu kun mie olen siivoilemassa meidän pajaa ja olin ajatellut antaa pois auton osaa harrastajille mutta on kyllä muuttunut mieli kun nämä tyypit havaittu suoranaisiksi kyrvännupeiksi. Kyllä asia on niin että deletoin osat ennen kuin kellekkään annan. Harkittu lyönti lekalla. Ei sen jälkeen enää kuin metallin arvo.

Täälä Lapissa oli kunnon kusetus kun vanha ukko kuukahti ja äijjällä oli melkoinen kokoelma vanhoja Volvoja ja leskellä ei hajuakaan niitten arvosta. Ei minusta paha hinta Pyhimys Volvosta josta pienellä vaivalla teki ajoauton. Lähti hintaan 500e. 3 kpl Pyhimystä hulpeaan hintaan 1500e. Ei paha. :lol: Nyt ne on myyneet niitä hintaan 25000e. 1kpl.

Korppikotkat oli leijjailleet taivaalla kun ukko kötkähtää niin haukkana paikalla. Tarkat silmät huomanneet ukonraadon. Minun isä kuoli niin sillä jäi WA 170 MB joka kahdessa elokuvassa ollut ja paprut ja orkkis kilvet ja hyvässä kunnossa niin niin tänne meille tuli naapurikylän Mobilisti mailmanmiehen elkein ja tarjosi äitille Mersusta ruhtinaalliset 2000e. :mrgreen: Mukavia tyyppejä.
Pertti
Viesti:

Re: Huomioita pöpilisteistä ja traktoriharrastajista

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Niin se vaan on, että ostaessa se voitto pitää tehdä.
Jos saa ilmaiseksi jonkin asian , niin voitto on silloin maksimaalinen.
Itse en ole oikein koskaan tuohon kaupantekotapaan päässyt kiinni, pokka ei vaan riitä.
Joskus on kyllä ostaessa pyyntihinta ollut niin sopiva, että pienellä kunnostuksella on saanut omansa pois.

Sitä ihmettelen, että parintonnin pyyntöön tehdään satkun tarjous ja kauppa lopuksi toteutuu sadallaviidelläkynpillä. Ei vaan ole itsellä koskaan tuollainen tarjous vielä onnistunut, mutta eipä ole voittojakaan juuri tullut :twisted:
moderattori

Romu rauhoittaa!
Vastaa Viestiin