Mielikuvia

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
hlyytine
Viesti:

Mielikuvia

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Satuin tuossa lueskelemaan suomi24:n mp-foorumia ja siellä nimimerkki "surinasussu" oli sitä mieltä, että pyörämerkki kertoo omistajastaan:

"Semmosta miettinyt kun näkee noita prätkä kundeja, että pyörän mallista näkee heti miehen mikä se on tyyliltään esim: nörtti BMW, ikinuori joka paikan häirikkö HD tai joku muu customi,luontoystävä joku enturo , Vingi pikku johtaja ja niin edelleen. Ite ajan 250 virakua eka pyörä tuleekohan minustakin joku häirikkö."

Mitenkä minulle ponnahti mieleen Ton Up Bros :lol: 8)
Vee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vee »

Kaikkee sitä sinäkin luet :wink: tosin täytyy tunnustaa että itekkin oon käyny kattomassa jos sun vaikka mitä keskustelualueita kun täällä on niin "hiljasta".
Varsinkin ns. tyhmät (helpot) kysymykset on olleet vähissä kun joku aina heittää siihen sen verran nokkelasti että kysyjä ennemmin luovuttaa kun jatkaa.

Nolona pitää tunnustaa että oon käyny plaraamassa muun merkkisten mopojen rakennelmia ja keskustelua niistä. Varmaan yllätyksenä ei tuu jos sanoo että yleisesti kaikki haukkuu HD:ta ja kehuu omaansa. Huvittavinta on japsi pyörien rakentelu harrikan osista niin että se saattaa jopa äkkinäisen silmään näyttää aidolle. Vähän ihmetyttää kun japsiin laitetaan enskakoppaa koristeeksi, springeriä ja tankkia harrikan logoilla.

Ihmeen paljon mopoja rapataan uuteen uskoon merkistä riippumatta ja joissakin on jopa niin hyviä ideoita että siltä kannalta niitä jopa kannattaa vilkasta.
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Myös tuuttikopterit on sairaan makeita vehkeitä ;)
itseasiassa kaikki chopperoidut kapineet viehättää. Toki HD on omassa luokassaan. Kuitenkin, kun nyt meinaan hankkia perheeseen toisen moton, tuuttikopterit ovat alkaneet kiehtoa = edukas ja munakas.
http://hondachopper.com/

ja suoraan galleriaan....

http://hondachopper.com/choppers98.html
Vastaa Viestiin