ylä- ja alaputkien irroitus???

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

FXS-81

ylä- ja alaputkien irroitus???

Viesti Kirjoittaja FXS-81 »

Keulan modifikaatiota oon tossa tusaillu ja keulanputkista oon ottanu kaikki osat irti, paitsi ala- ja yläputki ei suostu erkautumaan toisistaan. Softailin keulakamat ois kyseessä.. sain vinkkiä et riittää kun vaan voimalla nykäsee ruuvipenkin avulla putket erilleen, mutta onko asia niin yksinkertainen :oops: :?:
Vieras

Re: ylä- ja alaputkien irroitus???

Viesti Kirjoittaja Vieras »

FXS-81 kirjoitti:Keulan modifikaatiota oon tossa tusaillu ja keulanputkista oon ottanu kaikki osat irti, paitsi ala- ja yläputki ei suostu erkautumaan toisistaan. Softailin keulakamat ois kyseessä.. sain vinkkiä et riittää kun vaan voimalla nykäsee ruuvipenkin avulla putket erilleen, mutta onko asia niin yksinkertainen :oops: :?:

Jos olet irroittanut iskunvaimentimien kiinnitysruuvit alaputkien alapäästä ja yläpään lukkorenkaat, niin ainoa mikä pitää systeemiä kasassa on öljytiivisteet, jotka tosiaan irtoavat esim. ruuvipenkkiin kiinnittämällä jä topakasti nykäisemällä.
Tein juuri saman homman.
FXS-81

Viesti Kirjoittaja FXS-81 »

kiitoksia vastauksesta. olen juuri tuolla tavalla irroittanut kaikki osat.. täytyykin käyttää enemmän voimaa, eiköhän ne irtoa. harjoitukset jatkuu :lol:
Softail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Softail »

Korteni kekoon taas......

Hyvin irtoavat kun antaa yläputkien olla kiinni T-kappaleissa ja sitten vaan nykäsee kunnolla.

Kädet kyynärpäitä myöten pa....sa
Vastaa Viestiin