Tuli ostettuu tommone satula säädettävillä ilmapalkeilla mukavuuen toivossa Softii. Luonnollisesti nuo DEMO-tekstit pittää saaha näkymättömii/poistettuu
Mikä olis näppärin tapa hoitaa tää assia
Ja onko kellää tommone ilmarakko-satula ollu käytössä
Teksteistä tuli vanha juttu mieleen (toteutuksen onnistuminen riippuu täysin siitä, millä tekniikalla tekstit on printattu/painettu).
Asiakkaani tilasi taannoin kontillisen sohvia Intiasta ja
kaikissa kankaissa oli joku mystinen teksti. Kun kaikki
puhdistusaineet oli testattu, niin joku keksi kokeilla
virolaista vodkaa, joka lopulta sitten toimi ja sohvat
saatiin puhdistettua/myytyä.
- edullinen verhoilija ja uutta pintaa päälle?
- lisää kaikkien sanojen perään kirjaimet NI
- tummat aurinkolasit käyttöön, joten tekstejä ei näe?
pp99 oli jossain mainoksessa vuosia sitten "pelastakaa pantterit, pp99", tai se on sitten vaan dynastia.
pp99 kirjoitti: 11:10 17.03.2020.
... Kun kaikki puhdistusaineet oli testattu, niin joku keksi kokeilla virolaista vodkaa, joka lopulta sitten toimi ja sohvat saatiin puhdistettua/myytyä...
Jahka saan satulan hyppysiini, aattelin näkymättömää kohtaa kokkeilla asetonin irrotusvaikutusta DEMO-teksteihi...
Ja tolla Motonet:in vinyylimaalilla ilmeisesti homman saapi hoijettuu:
-Harikka- kirjoitti: 11:36 17.03.2020.
Jahka saan satulan hyppysiini, aattelin näkymättömää kohtaa kokkeilla asetonin irrotusvaikutusta DEMO-teksteihi...
Jos asetoni vaikka vähän veisi ylimääräistä väriä, niin sen korjausta voi kokeilla nahkamaalilla tai nahkavärillä. Tuosta jälkimmäisestä on omaa kokemusta ja toimii hyvin, mutta rikkinäistä pintaa ei tietenkään korjaa. Kannattaa suojata ympäristö ja itsensä hyvin. Tuo erikoismusta värjää pysyvästi aivan kaiken, mihin vähänkään pääsee imeytymään. Muovipohjaisiin materiaaleihin ei ota kiinni.
Nuo ei taida olla genuiinin nahkaa.
Veikkaisin vahvasti, jotta muovia ja asetonin kanssa kannattaa olla varovainen.
Tämä on luulo, joka perustuu siihen, että koeajopenkki on pyörässä vain sen takia, ettei oma nahkainen nuhraantuisi.
Pertti kirjoitti: 14:02 17.03.2020.
Tämä on luulo, joka perustuu siihen, että koeajopenkki on pyörässä vain sen takia, ettei oma nahkainen nuhraantuisi.
Ai
Mie oon luullu, HUOM LUULLU jotta, nuo DEMO-penkit on semmosia Harley-asiakkaita varte, jotka on suhteellisen arvokkaan puolivalmisteen ostettuaa, havainnu jotta vakio satula on väärällä tavalla päi istumalihaksia. Ja haluavat päivittää satulan ommaa ahterii paremmi istuviks, ilman että ostavat sian säkissä, ilman koeajoa...
Toisaalta, olisha se kyllä harmillista jos uuen rätkän satulaa tullee jälkiä, esim. rendikkäistä 'paikkeri-henkisistä' vitja-lompakosta ja/tai avaimista koeajon aikana
Mie oon vuosia pähkäilly, onko näillä vitja-avain-lompakko paikkereilla hanskat nauhalla hartioitten kautta toisissaa kiinni, niiku on taaperoilla, ettei rukkaset/hanskat vaa kattoo
Edelleen olen sitä mieltä, että demosatula on sellaista pyörää varten, jolla ajetaan koeajopäivillä.
Maali on suhteellisen helppo pikkuvioista palauttaa, mutta venynyt satula ei mene millään uudesta tarkalle oastajalle. Paljon halvempi vaihtaa koeajosatula kuin tilata kaupan varmistamiseksi kallis orkkispenkki.
Näin käy usein silloinkin, vaikka pyörää kaupataan ylivuotisena koeajopyöränä, jossa on tuhat kilsaa.
Perkele, jäsen Harikka oli oikeassa...
On se niin, että demoseatin saa omaan pyörään kokeiltavaksi...
luulo ei ole tiedon väärtti
Ainankin vanhemmat nahkamaalit joita olen kokeillut on kivoja kun aurinko lämmittää mustaa satulaa ja siihen kun tällää persiin niin tarttuu kiinni.
Mie olen joskus maalannut ihan tavallisella spray mattamustalla ja aika hyvänä on pysynyt. Ohuempi parempi. Toki voi olla että joutuu aina tämän tästä uusimaan mutta varmaan tölkillisellä pysyy pitkään.
Aina sitä oppii uutta, että tuollaisiakin on sitten olemassa. Siis ilmapalloilla säädettäviä satuloita ja demotekstillä vieläpä.
Asetonin kanssa olisin erittäin varovainen, mutta pirtu on suht turvallista muoville ja keinonahalle. Eli varovasti Sinolilla tai täys-tymäkällä Lasolilla voisi testata ensin. Ja oli liuotin mikä tahansa niin tarkkana saa olla.
Maalien suhteen olen ennakkoluuloinen, lähinnä että tarttuuko kamppeisiin ja kestääkö säitä.
XLS1000 Roadster 1983
”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
Kiwi kirjoitti: 20:48 12.04.2020.
Mikäs tämän penkin kanssa on tilanne, joko on tekstit jollain konstilla häivytetty?
Ei mittää oo tapahtunu vielä, ku ei oo ko. penkkiä kätösissä
Penkki vielä matkalla kohti Suåmea laivassa, arvioitu saapumine kåtåmaaha tän kuun lopussa.
Mie sitte päivitän kuvasien kera, miten kokkeilin ja mitä siitä tuli
Ei ne demopenkit oikein vissiin ollu sittenkään tarpeellisia.
Ainakin meidän paikallinen myi ne swappipöydällään noin viiskymppiä kappale pois.
Olis saanu halvalla laatujakkaran, mutta ei ollu omiin kulkineisiin sopivaa.