2. S & S
3. Gates
En luottaa niihin toisiin ...ns . ( sama valmistaja .)...
Haluaisin kuulla kokemusta niistä kolmesta valmistajasta . ....onko ero vaan hinnassa ...kun joku sano
Mulla kävi vuosia sitten tuon oman maamoottorin hihnan kanssa hyvä tuuri... olin jo kerran käynyt keväällä ajelemassa ja kun toista kertaa olin lähdössä... mopo lykätty tallista takaperin ulos ja pykälä silmään... no ei tapahdu mitään... ihmettely että eikö se pykälä mennytkään päälle.. no on päällä jahas... onko tuo alla oleva lumi niin liukasta, että lyö tyhjää... ei pyöri takarengas... kas remmi poikki ja ei kun lykäten takasin talliin!Pertti kirjoitti: Yleensä, kun remmi antautuu, siitä ei tule vaurioita. Sylkäisee katkenneen tielle, tai veto loppuu hampaiden antauduttua.
Jos hampaissa alkaa näkyä vikaa, murtumaa tai perstumista, silloin tietysti vaihtoon.
Laitatko noitten vaihtoehtojen hinnat näkyviin?moorits kirjoitti:Kysymys on semmonen , kun on jo 66 t mittarissa pitäisi varautua vetohihnan vaihtoon , kolmen valmistajan välinen kina..... 1. alkuperäinen HD
2. S & S
3. Gates
En luottaa niihin toisiin ...ns . ( sama valmistaja .)...![]()
Haluaisin kuulla kokemusta niistä kolmesta valmistajasta . ....onko ero vaan hinnassa ...kun joku sano
Uusille Harrikoille myönnetään nykyään 5 vuoden takuu. En tiedä koskeeko hihnoja tai mitkä muut ehdot ovat. Tämä takuuasia kävi ilmi Haltialan tilan koeajotilaisuudessa.Kiwi kirjoitti:Mahtais olla aika vähästä harrikan myynti jos lupaisivat uudelle pyörälle vuoden hihnatakuun. Ei ainakaan mulle kuulosta kovin suurelta...