Lyhyesti virsi kaunis:
Hommasin pyöräni Jenkeistä Finn Container Cargon kautta Suomeen 2 kuukautta sitten. Luulin saavani hyvää palvelua kun firma on kuitenkin suomalaisomistuksessa ja maksoin rahdista aika perkeleesti... no:
1. Tavarat(mukana siis muuttotavarani + prätkä) tuli reilusti yli kuukauden myöhässä sovitusta aikataulusta. Finn Cargo ei millään tavoin informoinut myöhästymisestä.
2. Kuvittelin tekeväni sopparin jossa he toimittavat kamat Suomen tullille saakka. Kuitenkin Suomen päässä tuli kaikenmaailman lisämaksuja kontin nostosta, purusta, siirtelystä, säilyttämisestä (kontti tuli myöhästymisestä johtuen juuri jouluksi ja sitä ei tietenkään purettu ennen joulua...) jne... yhteensä noin 420 Euron edestä...
3. Prätkä oli vaurioitunut kuljetuksen aikana... Pyörä oli pakattu Harrikan alkuperäiseen kuljetuskehikkoon...
Finn Container syytti minua vääränlaisen kehikon käyttämisestä, vaikka olin ilmoittanut heille kehikon tyypin. Toisekseen FCC ei missään vaiheessa informoinut kehikon olevan väärää tyyppiä...
lopputulos ja tarinan opetus: Turha luottaa siihen, että suomalainen firma hoitaa sun hommas yhtään paremmin kuin kukaan muukaan. Lue kaikki dokumentit helvetin tarkkaan ja varmista asiat kirjallisesti (elikkä ne asiat joista sovin puhelimitse ei oo paskankaan arvoisia). Tarkista vakuutuksen omavastuut ja edellytykset.
Meikäläinen oli vaan täys ääliö uskoessaan suomalaisen olevan rehellinen... no nyt korjailen ja makselen itse... mikäs sen hienompaa.
Paskaa palvelua Finn Container Cargolta
-
moottori-hannu
- Viesti:
Shit happens!!!!!!!! Tulipa hyvin mieleen toinen täkäläinen firma parin vuoden takaa. Suuri Suomalainen lentoyhtiö antoi käsimatkatavaroista toisenlaista infoa kun mitä taas jenkkilän päässä asioista tiedettiin/oltiin mieltä. Kaikestahan selviää, mutta kyllä potuttaa matkalaukut täynnä tarpeellista kamaa kuten pakoputket!!!