Tuossa kattelin välillä pääsivuakin, kun oisin halunnu klubin tuotteita tarkistella. No verkkokauppahan on lomalla ilmeisesti määritelemättömän ajan juhannuksen jälkeen, pitäähän sitä lomailla.
Mut ois kai ne tuotteet voinu jättää näytille nettiinkin, kun kaikki ei aina pääse ralleihin niitä kattelemaan?
Verkkokauppa lomalla
Re: Verkkokauppa lomalla
Jep, huomasin itse saman asian - kehitysehhdotuksena vaikka kauppa auki, mutta ostoskori disabloituna tai vaihtoehtoisesti etusivulle teksti että "tilaa rauhassa mutta kamat toimitetaan syyskuussa"Kiwi kirjoitti: Mut ois kai ne tuotteet voinu jättää näytille nettiinkin, kun kaikki ei aina pääse ralleihin niitä kattelemaan?
HD-Street Glide 2013
Mut eihän tässä kukaan oo niin väittänykkää?Kari 99 kirjoitti:Eihän Kerhokauppa ole lomalla.
Ei kerhokauppa vaan verkkokauppaKari 99 kirjoitti:Kyllä tuosta kirjoittamastasi otsikosta voisi tuollaisen johtopäätöksen vetää, että näin juuri väitit...Kiwi kirjoitti:Mut eihän tässä kukaan oo niin väittänykkää?Kari 99 kirjoitti:Eihän Kerhokauppa ole lomalla.![]()
Joo oon ihan samaa mieltä, jos se aurinko paistais
mut silti ne tuotteet ois voinu jättää näkyville ja jossain kohti vaan ilmottaa että tuotteita ei voida tilata kuin vasta xx.xx.2016 jälkeen.
Tänää sain oman pyörän takas liikenteeseen, en oo enää vänkäämässä täällä foorumilla
ens viikolloppuna pääralliin!
Tänää sain oman pyörän takas liikenteeseen, en oo enää vänkäämässä täällä foorumilla
Ostamaan, ostamaan....Kiwi kirjoitti:Joo oon ihan samaa mieltä, jos se aurinko paistaismut silti ne tuotteet ois voinu jättää näkyville ja jossain kohti vaan ilmottaa että tuotteita ei voida tilata kuin vasta xx.xx.2016 jälkeen.
Tänää sain oman pyörän takas liikenteeseen, en oo enää vänkäämässä täällä foorumillaens viikolloppuna pääralliin!
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
LIFEMEMBER