Chapter 1 / Tarvetta pubikokoontumiselle?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vieras

Chapter 1 / Tarvetta pubikokoontumiselle?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

hog/hdcf -threadissa keskusteltiin siitä, olisiko pääkaupunkiseudulla tarvetta talviaktiviteeteille. Lähinnä kyseessä olisi kokoontuminen jossakin juottolassa seurustelun ja kaljoittelun merkeissä, ajoitus olisi noin kerran kuukaudessa perjantai tai lauantai-iltana. Olisiko jengillä kiinnostusta moiseen? Tapaamisia on kuulemma joskus yritetty, mutta osanottoa ei ollut nimeksikään. Eli mikäli moista jatkossa yritetään, pitäisi nyt tietää, onko jengi valmis osallistumaan. Ohjelmana on varmaankin sitä tuttua, eli kaljoittelua, tutustumista, päristelyä baarijakkaralla ja ruuvausta tuoppi kourassa.

Itse en ole järjestäjätyyppiä, mutta jos jollakin porukalla saataisiin sovittua vapaamuotoinen tapaaminen, osallistuisin varmasti... Erittäin hyvä tekosyy päästä kaljalle ja mikä parasta, hyvässä seurassa.
tapaaminen

Viesti Kirjoittaja tapaaminen »

Näyttää siltä että kiinnostusta tänä päivänä jonkun verran on, hyvä juttu.

Ehdotan että teemme niin että annamme homman aluepäällikkö Lökenin haltuun. Eli Löken hoitaisi käytännön puolen, sopii paikan, hoitaa tiedottamisen jne. Sillä tavalla homma pysyy hanskassa eikä kukaan jää ulkopuolelle. Kaikki nimittäin eivät vielä pääse nettiin ja emme kai halua niitäkään jäseniä jättää pois?

Laitetaan tänne vinkkejä paikoista ja kerrotaan kiinnostuksemme niin homma lähtee liikkeelle.

Ilmoittaudun kiinnostuneeksi, kertokaa hyviä paikkoja.
Ensimminen vieras

Viesti Kirjoittaja Ensimminen vieras »

Joo, Löken varmaan on paras järkäämään tapaamisen, mutta olisi varmaan hyvä, että kaikki foorumia lukevat kiinnostuneet ilmoittautuisivat täällä... Saataisiin jonkinlainen pääluku, sillä 10 ihmistä vaatii erilaiset puitteet kuin 100.

Ja hommahan voidaan pyöräyttää käyntiin epävirallisesti pienemmälläkin porukalla (esim. tämän foorumin kiinnostuneet). Sovitaan aika ja paikka ja katsotaan ketä ilmaantuu... Niin päästäisiin liikkeelle luultavati pienemmilläkin puitteilla.
Vieras

Mulle sopisi hyvin vapaamuotoinen viikonloppu tapaaminen kaljoittelun ja hyvän seuran merkeissä.

Mites paikka? olisko tavastia, ilves, boothill, on the rocks akseli...
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Sattumalta tiedän että Löken on muutamia päiviä reissussa, joten laitan hänen puolestaan pari riviä.

Hieno homma jos saatais ch ykkösellekkin aikaan säännöllinen talvitapaaminen. Tikulla silmään joka... mutta aikasemmat yritykset ovat menneet vähän poskelleen, osittain takia kun täällä päin tuppaa noita tapahtumia olemaan muutenkin. Mutta nyt meitä on täällä enemmän ja kiinnostusta näyttäisi olevan. Aletaan junailemaan kun Löken palaa reissusta.

Kiinnostuneet laittakaa viesti tänne ja jos tulee mieleen hyviä paikkoja niin niistä ehdotuksia.

Me ei kuitenkaan voida aloittaa pelkästään tämän foorumin lukijoilla vaan kyllä homma on tiedotettava koko chapterille alusta lähtien. Kaikki eivät vielä pääse nettiin tai eivät voi siellä työnsä ym. takia joka päivä surffailla. Eikä tästä voi ketään jättää ulkopuolelle, voi tulla yllättävän pieni tapaaminen. Nimim. kokemusta on

Ehdotuksia ja kommentteja.

Tapaamisia hyvässä seurassa odottaen: Jussi
Sporttiboy
Viesti:

Kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Jees nyt puhutaan asiaa!

Paikalla ja ajalla ei niin väliä kunhan vaan tieto kulkee ajoissa että osaa varautua.

Mä oon mukana :P :P :P
Ghost
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Joo, kyllähän sitä olisi kiva nähdä talvellakin. Mä ainakin tuun mikäli joku meeting saadaan aikaiseksi...
Vieras

Jees!

Kyllä baarissa istuskelu kiinnostaa varsinkin näin talvisaikaan!
Jugi

Viesti Kirjoittaja Jugi »

-
Viimeksi muokannut Jugi, 11:19 12.04.2015.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vallu
Viesti:

talvikokoontuminen

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Mulla olis hyvä ehdotus paikaksi - Unkan Baari. Se sijaitsee ihan keskellä chapteria eli Karjalohjalla siinä kirkkoa vastapäätä. Tarjolla hyvää keskaria ja mielenkiintoisia ajanvietepelejä. :mrgreen: :mrgreen:
elwood

Viesti Kirjoittaja elwood »

Joo , kyllä se mullekin sopii. Mutta toi Karjalohja kuulostaa mun korvissa vähän syrjäiseltä, ei millään pahalla.
Itse asun Vantaalla , mutta eikös se jossain Stadissa vois olla sinne kuiteskin vähän joka suunnalta julkisetkin yhteydet pelaa, vaikka on niillä kyllä inhottavaa liikkua.
Mulla on ollut HD vasta yhden kesän joten vois tuntuu ihan hyvältä keinolta tutustuu jengiin talvella stoben ääressä.
Siitä tulikin mieleen kysymys: onko itävantaalla jotain aktiivisia MP-kerhoja ???
Vallu
Viesti:

Karjalohja

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Ai syrjässä vai :?: Mun mielestä Helsinki-Vantaa vasta syrjässä on :!: Meiltäkin tulee matkaa kahdeksankymmentä kilsaa. :mrgreen: :mrgreen:
Lken

PubiKohtaaminen

Viesti Kirjoittaja Lken »

I'm back from America. Ja tätä olen itsekin yrittänyt saada aikaiseksi. Olen ennenkin yrittäyt ehdoittaa samantyyppistä asiaa Harrikka-lehden sivuilla, mutta ilman vastakaikua.
Nyt tuntuu aika suotuisalta, ja uutta porukkaa tuntuu olevan sen verran mukana, että homma voisi onnistua. Missä kokoonnutaan? Milloin olisi sopiva aika? Perjantai? Lauantai? Tai kenties Sunnuntai aamupäivällä? Olen auki kaikenlaisille ehdotuksille. Minusta kuitenkin tuntuu että joku paikka keskustan lähellä, vois olla hyvä. Silloin voitais tulla junalla, bussilla, pikkuautolla tai vaikkapa mopolla...
Olen kiitollinen kaikista ehdotuksista, ( itse porvoolaisena ehdotan tietysti Bar & Saloon Nevadaa). Jään odottamaan. Löken
E-mai:l loken@pp.nic.fi
softail88
Viesti:

Viesti Kirjoittaja softail88 »

Ehdotan On The Rocksia. Siellä on hyvää musaa ja jopa HD-flipperi :D
Pääsee helposti julkisilla, kun on ihan keskustassa Mikonkadulla. Samoten tuntuu helposti pääsevan ajokautena mopolla suoraan oven eteen, jos ei meinaa pahemmin läträtä!!! Sinne vaan kaikki! Lauantai toimii varmaan aika monelle.

T. Ode
Sporttiboy
Viesti:

Kannatetaan

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Multa ääni On The Rocksille! :lol: :lol:

Olisko joku vakiolauantai, vaikka kuun eka tai jotain asiaa? Meinaan tietäis asennoitua oikein asian vaatimalla vakavuudella.....
Vastaa Viestiin