Mors!
Millon runkonumerointi otettiin käyttöön?
Olen antanut itselleni kertoa että tämä olisi ollut 1969, pitääkö paikkaansa?
-rieska
runkonumero
lähellä
Jo olet jäljillä otettiin käyttöön vuonna 1970 tarkempaa tietoa löytyy ...
yllätys yllätys kerhon linkkisivulta kun klikkaa HD_VIN Dokumentti
yllätys yllätys kerhon linkkisivulta kun klikkaa HD_VIN Dokumentti
jep jep
Juu toki kattoin tuon, mutta kun on niin epäilevä että pitää kysyä kun ei ollu mainintaa että "vuodesta -70 etenpäin myös runko on numeroitu" =)
-rieska
-rieska
keletanattu
niinpä niin, sanoivatten sitten että kerta mopon runkonumero ei ole saatavilla/epäselvä etc. niin ei voida osakaskoa myöntää, ko. vekotin on siis -65 pannu. Väänsin tänään puhelimessa ~30minsaa vakuutusheebon kanssa ja katotaan onko lopullinen tulos...
-rieska
-rieska
-
Vieras
Onnea matkaan Rieska !
Jutussasi perimmäinen syy taitaa kyllä olla pyörän merkki ! Ei runkonumeron puuttuminen ole perimmäinen syy, vaan se että, sulla on pannari (jota monella vakuutusyhtiön pampulla ei ole, vaikka haluaisivat...).
Itse sain 60-vehkeeseen (britti) osakaskon ilman, että vakuutusyhtiössä kukaan syynäsi fillaria. Homma hoitui puhelimessa.
Tämä on taas vak. yhtiöiden yhtä pyörämerkkiä kohtaan harjoittamaa 'sortoa', prkle !

- Anonymous artist
Jutussasi perimmäinen syy taitaa kyllä olla pyörän merkki ! Ei runkonumeron puuttuminen ole perimmäinen syy, vaan se että, sulla on pannari (jota monella vakuutusyhtiön pampulla ei ole, vaikka haluaisivat...).
Itse sain 60-vehkeeseen (britti) osakaskon ilman, että vakuutusyhtiössä kukaan syynäsi fillaria. Homma hoitui puhelimessa.
Tämä on taas vak. yhtiöiden yhtä pyörämerkkiä kohtaan harjoittamaa 'sortoa', prkle !
- Anonymous artist