moro
Tarkoitus laittaa -88 Sporttiin +6 kulmaiset keulapalat (takapäätä on laskettu 2 ").
Onko kokemuksia, toimiiko ?? Mitä paloja suosittelette (ei massiivisen näköisiä), kuka myy, tuleeko kaikki tarpeellinen mukana, hinta ???
kiitos kommenteista...
6-asteiset kulmapalikat, neuvoa vailla...
-
Vieras
Moi!
Ittellä just sama resepti tuli laitettua parin hd-diilerin neuvosta ja perseelleen meni, jättö miinuksen puolella.
Keula on kevyt käännellä paikallaan ja kaupungissa kurvailla mutta maan tiellä kovissa nopeuksissa ei pysy tiellä, eli hutera ja liian kevyt.
PERSE performancen sivuilla löytyy mittari jolla voipi laskea sopiva kulma ja jättö.
Itte aattelin vaihtaa t-kappaleet joskus max 3.asteiseksi.
Ittellä just sama resepti tuli laitettua parin hd-diilerin neuvosta ja perseelleen meni, jättö miinuksen puolella.
Keula on kevyt käännellä paikallaan ja kaupungissa kurvailla mutta maan tiellä kovissa nopeuksissa ei pysy tiellä, eli hutera ja liian kevyt.
PERSE performancen sivuilla löytyy mittari jolla voipi laskea sopiva kulma ja jättö.
Itte aattelin vaihtaa t-kappaleet joskus max 3.asteiseksi.
-
Joope
-
Vieras
Kannattaiskos pitäytyä + 4 asteisissa ?
Jos jollai ois kuvaa +4 -muutoksesta, oisin ilahtunut kuvista, Ktos
jhra@suomi24.fi
Jos jollai ois kuvaa +4 -muutoksesta, oisin ilahtunut kuvista, Ktos
jhra@suomi24.fi
-
Don Quijote
Mulla on 6-asteiset palikat ja 19" etufillari, takana 11" iskarit, ja mun mopo kulkee suoraan ja vakaasti. Ainakin niissä nopeuksissa, mihin 883 sportilla järkevästi pääsee
Yleesähän kai yli 4-asteisia ei suositella ilman runkomuutoksia, mutta otin riskin, kun tuli sopivaan hintaan vastaan. Vielä olen tiellä pysynyt.
Merkki on Zel ja ovat ainakin sirot, joidenkin mielestä jopa rimpulat
Laatu ei varmaan ihan korkeinta ole, mulla joutu ainakin sorvaamaan ohjausakselia ja jarrulevyn adapteria, mutta eipähän nuo paljoa maksaneetkaan. Itse kolmiopalat vaikuttaa olevan aika tiukkaa kamaa ja hienosti kiillotetut.
Vaihdetaan parempiin jos hajoo...
Merkki on Zel ja ovat ainakin sirot, joidenkin mielestä jopa rimpulat
Laatu ei varmaan ihan korkeinta ole, mulla joutu ainakin sorvaamaan ohjausakselia ja jarrulevyn adapteria, mutta eipähän nuo paljoa maksaneetkaan. Itse kolmiopalat vaikuttaa olevan aika tiukkaa kamaa ja hienosti kiillotetut.
Vaihdetaan parempiin jos hajoo...
Sportster huggeriin laitoin syssyllä ZEL:n kuuden asteen keulan ja ainakin minusta se oli hyvä ajaa. Tein madallus palikat taakse mutta niiden kanssa en oo vielä kokeilu millanen on.
Kääntösäde tosin on melko hulppee niillä omilla stoppareilla.
Vakio pumpuilla mopo näyttää olevan kivasti balanssissa ja ei näytä
endurolle.
Sanoisin että suosittelen, tosin oon tottunu ajamaan melko paskoilla vehkeillä joten Sportster on luxusta
Kääntösäde tosin on melko hulppee niillä omilla stoppareilla.
Vakio pumpuilla mopo näyttää olevan kivasti balanssissa ja ei näytä
endurolle.
Sanoisin että suosittelen, tosin oon tottunu ajamaan melko paskoilla vehkeillä joten Sportster on luxusta
-
Vieras