Sportster etupään levitys
-
Vieras
Ei sattuis kellään oleman piirustuksia leveistä T-kappaleista sporttiin tai halpaa levityssarjaa myynnissä tuo alkuperäinen kun tuo mieleen ajat jolloin ajelin SM-77 läskitankilla!
- Sporttiboy
- Viesti:
Leveet T-kappaleet saattais olla vaikka ihan hyllyssäkin ylimääräisenä, mutta sit tarttis vielä tehdä sinne fillarin päähän ne levityspalikat ja pitempi akseli!
Muuten ei istu paketti kasaan. Ketterä poika sorvaa ne jostain, mulle askarteli mun hovisorvari...
Muuten ei istu paketti kasaan. Ketterä poika sorvaa ne jostain, mulle askarteli mun hovisorvari...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
-
Vieras
Tilaa vaikka JepJepiltä Zellin kitti, sisältää kaiken tarvittavan, paitsi ala-ohjainlaakerin, muistaakseni alle 300 euroa oli hinta. Varaudu silti pikku koneistuksiin, ohjainakseli saattaa olla liian paksu, jarrulevyadpteri ei ilman sorvausta istukaan jne...
Tai maksa pari satkua enemmän jostain laatuotteesta, kuten Järnhästen, ja asenna ilman tuskailua
Hovisorvarin minäkin haluaisin jostain löytää...ja hitsaajan...ja...
Tai maksa pari satkua enemmän jostain laatuotteesta, kuten Järnhästen, ja asenna ilman tuskailua
Hovisorvarin minäkin haluaisin jostain löytää...ja hitsaajan...ja...
-
Vieras
Jos vaan löytyis ne t-kappaleet niin kaikki muu olis helppo tehdä,niissä kun on ne perkeleen kartio reiät.Tuo jyrsintä puoli ei oikein ole saanut ko.jamppaa ikinä innostumaan,kaikki muu mukaanlukien terminen ruiskutus kyl sit onnistuukin,jos jollain tarvetta.
- Sporttiboy
- Viesti:
Siitä selvii helpoimmalla kun rekisteröityy niin saa vaikka tarjouksia privapostina!
Tai sit voi laittaa ostohalukkaan ilmoituksen tonne "Ostetaan"-palstalle tai paiskaa mulle privamailia niin saattaisin jopa luopua niistä palikoista kun noi reippaammalla kulmalla olevat nyt sattuu jo olemaan kiinni mopossa...
Tai sit voi laittaa ostohalukkaan ilmoituksen tonne "Ostetaan"-palstalle tai paiskaa mulle privamailia niin saattaisin jopa luopua niistä palikoista kun noi reippaammalla kulmalla olevat nyt sattuu jo olemaan kiinni mopossa...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
10" leveet
Löytyisi kymppi tuumaisille piirrustukset. Löytyisikö firmaa jossa saisi pakoputkiin alumiini pinnoitteen, vaikka listahinnalla jos ei muuten.
Re: 10" leveet
Moikka,113 cid kirjoitti:Löytyisi kymppi tuumaisille piirrustukset. Löytyisikö firmaa jossa saisi pakoputkiin alumiini pinnoitteen, vaikka listahinnalla jos ei muuten.
Tuolla on olisi ainakin sopiva "kromimaali".http://www.streetcardesign.net/customcoating/...aion kokeilla ko firman kamppeita talvella rosterisiin pakoputkiin
S
Kannattaa varmaan säästää rahansa - tässä lainaus CustomCoatingin sivulta: "Pinnoitteen kestävyys vastaa normaalia automaalia. Pinnoitettavan kappaleen koko ei ole este koska pinnoitus tapahtuu maalausmenetelmällä" Eli ei varmasti kestä pakoputken päällä ensistarttia pidemmälle.
Nimimerkki "Kolee" kirjoitti aikoinaan aiheesta täällä http://www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php ... &highlight.
Nimimerkki "Kolee" kirjoitti aikoinaan aiheesta täällä http://www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php ... &highlight.
-
sporan etupn levitys