onkohan ketään hankkinu/harkinnu pikakiinnitteistä sissyä '04 Sportster ?
mistäköhän ootte hankkinu ja mitäköhän olis maksanu?
sissy '04 Sportster
Tervehdys !
Olen hankkimassa myös sissya 04 1200 customiin. Katalookit näyttää vissiin että sopii samat osat kuin 03 ja siitä parivuotta vanhemmat. Kun kattelin vanhemman sportin takalokaria ja muita romuja, ne näyttäis mielestäni paljon kapeemmalta. Asia on vedossa ittelläni alan välittäjällä ja katotaan mikä on lopputulema. Selvyyttä varmaan saadaan kun hd:n 05 katalooki ilmestyy. Ilmottelen jos saan toimivat palikat.
Olen hankkimassa myös sissya 04 1200 customiin. Katalookit näyttää vissiin että sopii samat osat kuin 03 ja siitä parivuotta vanhemmat. Kun kattelin vanhemman sportin takalokaria ja muita romuja, ne näyttäis mielestäni paljon kapeemmalta. Asia on vedossa ittelläni alan välittäjällä ja katotaan mikä on lopputulema. Selvyyttä varmaan saadaan kun hd:n 05 katalooki ilmestyy. Ilmottelen jos saan toimivat palikat.
Näillä mennään !
-
Paksupoika
- Sporttiboy
- Viesti:
Mulla ollu kolmena kesänä jo käytössä CC:n pikasysteemi, en muista numeroo mutta catalookista löytyy. Tulee satulan kiinnikkeen ja kilpitelineen pulteilla kiinni. ON muuten nopee ja helppo asentaa, minuutissa saa kaluston kiinni, hieman pidemmät pultit vaatii ja vaikka siinä on sellainen kumivärppä pohjassa kannattaa teipata lokati kontaktimuovilla kun se kumi tuntuis ainakin mun mopossa olevan lakan kanssa reagoivan vekkulisti...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...