Hondalla Eurooppaan 22.06.13 ja mitä sitten ?
Hondalla Eurooppaan 22.06.13 ja mitä sitten ?
Pakko oli allekirjoituksessa oleva peli myydä. Sehän oli itse asiassa tämmöiselle normimittaiselle eläkeläisyrittäjälle jo lähtökohtaisestikin mitoitukseltaan perseestä. Kuukausi sitten ajelin rodilla yhteen tapahtumaan ja paluumatkan 350 km meinasivat viedä sairaalaan. Siinä ajattelin vaihtoa " normiharrikkaan" ja huomasin yllätyksekseni Harleyn vaihtoarvon juuri tässä 2012 juhlamallissa olevan ihan jotain muuta kuin olin kuvitellut. Eräs länsisuomalainen tarjosi jopa 15000€, 5000 km ajetusta pelistä. Helsingissä oltiin jopa asiallisia myös tarjouksessa tuo edellämainittu huomioiden. Marssinpa kuitenkin Hondakauppaan sen suuremmin sitä mainitsematta ja rakensivat matka-V4-Crosrunnerin jokavuotiselle Euroopanreissulleni ja jopa tuuppasivat rahaakin matkaan. Nyt päästään asiaan: Vaikka tuo rodi olikin totaalinen virhehankinta, jäi hommasta ja varsinkin porukasta lämmin fiilis ja niinpä ilmoittaudun matkustuskelpoisen HD:n ostajaksi.Jospa jollakin olisi semmoinen n. kympin peli, mikä kestää kauppaan kuuluvan tosimonivuotisenharrikkamiehen syynin, tarjouksia heinäkuun puolivälin jälkeen yv:llä. Siis laukkupeli ja mieluiten ehjä, hinta ei ole ehdoton. Hondalle kyllä riittää ostajia, ainakin tälle. Ajelkaapa ihmisiksi ja hyvää juhannusta. Minä vielä vajaat pari päivää rakentelen ja pakkailen.
Vanhempi matkamalli hakusessa