Asiallinen avokattila ???
-
pannup
Asiallinen avokattila ???
Tarttis investoida avokypärä. Ohutkuorinen ja syvälle painuva malli. Kommentteja hyvistä vaihtoehdoista. Ei mitään turvallisuusvalistusta, ulkonäkö ja mukavuus tärkein, ja paikka mistä saa halavalla .
-
Mr. Crowley
Nolan N01
Ostin omani Bike Linesta kun sai syysalennusta -15%.
Eli Nolanin N01. On ohutkuorinen, tukee otsaa hyvin ja on siedettävän näköinen ja mikä parasta kohtuuhintainen.
Tsekkaa www.bikeline.se
Tosin -15% ale loppui jo..
Eli Nolanin N01. On ohutkuorinen, tukee otsaa hyvin ja on siedettävän näköinen ja mikä parasta kohtuuhintainen.
Tsekkaa www.bikeline.se
Tosin -15% ale loppui jo..
Pari vuotta sitten ostin Davidan. Perinteisiä malleja nahkasisustuksella, eli halvatun mukava pitää pidempäänkin. On myös mukavan hiljainen, bonuksena lenkkikiinnitys. Hintaa tietty vähän enemmän, oma oli se viimonen testimalli hyllyssä Piikkiön Moto-Italiassa ja maksoi muistaakseni tonnin Suomen valuutassa. Tuolta esittely ja jälleenmyyjät.
www.davida.co.uk
www.davida.co.uk
-
Vieras
-
soikhiap
-
kehveli
yöastioista
kantsii muistaa, ettei Nolanin No1 ole kekkoslovakiassa hyväksytty motskari käyttöön
ts. se perikunta saattaa jäädä ilman vakuutusyhtiön korvauksia (jos niiltä nyt mitään saa kuitenkaan, kun kerran ajoit harikalla. oma moka) tai ainakin keskustelua syntyy merkittävä määrä. En tiedä käytäntöä, mutta tuostahan vakuutusyhtiö saa mainion porsaanreiän ja syyn olla maksamatta?
MUTTA: entäs jos tosiaan ostaa ko. potan Ruottin maalta, jossa yöastia on hyväksytty motskarihommiin? Pitänee kysyä samalla kun menen ihmettelemään noita bonusasioita....
MUTTA: entäs jos tosiaan ostaa ko. potan Ruottin maalta, jossa yöastia on hyväksytty motskarihommiin? Pitänee kysyä samalla kun menen ihmettelemään noita bonusasioita....
-
Vieras
avopotta
Menee hiukka chattailyksi, mutta menköön...
Itse olen toistaiseksi hankkinut avopottani seuraavista paikoista:
- swapit
- kavereilta tallin nurkista
Aina on löytynyt ööhh... hyvin istuva malli, joka näyttää päässä hyvältä (sehän se on tärkeintä
), kun ajelee sopperilla....
- AKr
Itse olen toistaiseksi hankkinut avopottani seuraavista paikoista:
- swapit
- kavereilta tallin nurkista
Aina on löytynyt ööhh... hyvin istuva malli, joka näyttää päässä hyvältä (sehän se on tärkeintä
- AKr
-
vauhti tappaa
Joo, itsellänikin on ns. kierrätys kypärä. Toki oikein lasikuitua ja -60 luvulta. Sopii hyvin, ei purista ja toimii nopeusmittarina. Tällä rakkaalla kapineella on taipumus 100 vauhdissa lähteä takaraivolle ja alkaa kuristamaan meitsiä. Remmiä on siis pakko pitää kiinni ettei kypärä lennä päästä. Ei siis huvita ajella yli sataa.
Ps. Jos näette hemmon päästelevän avopotta takaraivolla, kieli ulkona ja naama valkoisena, moikatkaa.
Ps. Jos näette hemmon päästelevän avopotta takaraivolla, kieli ulkona ja naama valkoisena, moikatkaa.
Re: Asiallinen avokattila ???
Kaverin tallin nurkassa kyyhötti yksinäinen ja pölöyinen avopotta ja kun katsoin tarkemmin niin Nolanin Jet No1 se siinä. Kaupathan siitä tuli:) Eipä ole hyväksytty mutta sopii kylällä cruisailuun oivasti. Pidemmille reissuille sitten umpi Airoh.
Ajattelin hieman piristää tuon Nolanin ilmettä uudella maalipinnalla. Kokomustia pottia kun on jo riittävästi...jos vetäisi tumman harmaaksi
Ajattelin hieman piristää tuon Nolanin ilmettä uudella maalipinnalla. Kokomustia pottia kun on jo riittävästi...jos vetäisi tumman harmaaksi
Aika multaa puistot.
- Sulkava
- Viesti:
ja vielä ku maalaa sellasella "väärällä" maalilla niin saa sen potan ihan pehmeex
ei sitten hajoo vaik kopsahtaa...ku ei enää kopsahda
....ainakin mun 70 luvun potissa joissa oli se hopeenvärinen hyväksytty-kolmio luki et no painting !
mitä se sitten tarkoittikaan.....
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos
Soutuneuvos
Tuolla Nolanin avokattilalla kun kippaa niin on aivan sama onko värjätty vai ei. Yhtä paskasti käy takuulla. Joskus oli juttua, että ns pintajännitys kärsii maalattaessa mutta maalataan niitä ammattilaistenkin kypäriä moottoriurheilun puolella.
En sitten tiedä mikä maali pehmentää kypärän...
En sitten tiedä mikä maali pehmentää kypärän...
Aika multaa puistot.
Mulla on yksi HJC:n avattava ruukku ja kyselin heiltä päin saako tuota maalata.
Ja kyllä saa, automaaleilla itsekin turaavat. Muista merkeistä ei sitten tietoa.
Ja kyllä saa, automaaleilla itsekin turaavat. Muista merkeistä ei sitten tietoa.