.
Liitetiedostot
Eiköhän se oo parasta ku ei tänne foorumiin mitään liitetiedostoja näprätä. Menee meillä hitaiden yhteyksien läpi surffaavilla viimeisetkin hermot ku joku megatavun taideteos ahtautuu puhelinlinjaa pitkin kuvaruudulle.
Sitähän voi hommata oman nettisaitin ja sinne pistää vaikka videonpätkää jos siltä tuntuu.
- Webmaster
Sitähän voi hommata oman nettisaitin ja sinne pistää vaikka videonpätkää jos siltä tuntuu.
- Webmaster
Liiteet
Moi !
Mä voin laittaa tarvittaessa sivuilleni käppyrät ym jolloin voit laittaa sitten linkin tänne jos sulla ei ole omia sivuja. Sähköpostilla vaan kuvat ja teksti mulle niin yleensä muutamassa päivässä saan sen nettii (joskus jopa heti).
Mä voin laittaa tarvittaessa sivuilleni käppyrät ym jolloin voit laittaa sitten linkin tänne jos sulla ei ole omia sivuja. Sähköpostilla vaan kuvat ja teksti mulle niin yleensä muutamassa päivässä saan sen nettii (joskus jopa heti).
Mopopoika
Liitteet
No tuota noin. Tuonne linkkeihin on "Information and organizations" -kohtaan lisätty mm noita H-D:n tyyppikoodiselitteitä yms, joten sinnehän ne hyödylliset virittely ja rakentelutiedostot voi laittaa. Mutta en oikein usko että kannattaa mitään sellaista "varastoa" kerätä, jossa olis kaikenlaisia dynokäppyröitä yms. jäsenten henkilökohtaisia tiedostoja. Eiköstä vaan.. ainakin näin äkkiseltään ajateltuna ois tällaiset fiilikset asiasta.
- Mara
- Mara