1988 Softailin perä...

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

marko69

1988 Softailin perä...

Viesti Kirjoittaja marko69 »

mulla olisi alkuperäinen swingi ja kiinnostaisi levittää se tuollaiselle 230-240 takakumille eli onko kenelläkään kertoa mittoja ja muita yksityiskohtia mitä ottaa huomioon kun alkaa moista operaatiota tekemään?

kuvat+mitat kiinnostaa kovin.

Marko :?:
Softail
Viesti:

Re: 1988 Softailin perä...

Viesti Kirjoittaja Softail »

Mårå

Sanoisin että helpommalla pääset kun ostat esim. Zodiac:in leitys-satsin jossa mukana svingi, taka-akseli, enskan levityspalat ja sproketit jne....jos 240 renkaalle niin tarvitset vielä ketjusatsin....eli eturattaan ja takarattaan + takavanteen + takanavan spacerit jne.......aika arvokas projekti....minulla taisi mennä tuohon joku lähemmäs 4 k€ vuonna 2005 mukaanlukien takalokasuojan levitys ja maalaus.
marko69

joo kallis se on näin kerralla ajateltuna, mutta idea onkin kerätä pikkuhiljaa kaikki romppeet sieltä täältä ja en ajatellut ketjuksi muuttaa vetoa vaan hihnalla mennäänn edelleen, se pitäisi vissiinkin olla mahdollista jos oikein ymmärsin?

Marko
Softail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Softail »

_Mårå

Jaa, tuosta hihnasta niin tiedä(toisioveto)...minulla ei ainakaan mahtusi mikään hihna pyörimään. Ketjun ja takarenkaan väli on n. 2 mm ja ketjun ja svingin väli noin 2 mm...eli hihna ei ollut minulla vaihtoehtona. Toki svingistä saa eri versioita joita sitten hitsaillaan jollain tavalla ja silloin saa vissiin kapean hihnan mahtumaan.
Kallishan tuo on kun perkele, ajo-ominaisuuksia se ei myöskään paranna, joskaan ei mielestäni myöskään heikennä. Ulkonäkö onkin sitten iahan eri juttu....sen takia näitä myös tehdään:)
Kädet kyynärpäitä myöten pa.....sa
marko69

Softail kirjoitti:_Mårå

Kallishan tuo on kun perkele, ajo-ominaisuuksia se ei myöskään paranna, joskaan ei mielestäni myöskään heikennä. Ulkonäkö onkin sitten iahan eri juttu....sen takia näitä myös tehdään:)
Totta.
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Uudet 20mm hihnat on kapeampia kuin normaali O-rengasketjut. :!:
Hihnoja on toistaiseksi vain muutamia eri pituisia.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Vastaa Viestiin