

Löytyy muuten samanlainen keksintö (siis Guzzi + kotitekoinen ohjausyksikkö - yhdistelmä) myös Tampereelta, ruiskua voi säätää lennossa ja kaikenmaailman käppyröitä saa talteen. Hyvin se kai toimii, ainakin mölyt on makeat.Sepixlh kirjoitti:Australiassa on joku hemmo tehnyt motoguzzin V2:n ruiskuun oman ohjausyksikönlaitteessa on alunperin weberin yksikkö, jonka toiminta on puutteelista...kuten tämän HD:n ruiskun toiminta viritetyssä koneessa.
Laite hyödynssi alkuperäisiä antureita ja suuttimia. Eli mahdotonta se ei varmaan ole tehdä HD:hen sopivaksi.
Anonymous kirjoitti:Osta HARRIKKA ja unohda noi saamarin ruiskuhömpötyksetJaappanilaisten ovelaa kiusantekoa (katsoppa piruuttasi mitä niissä sähköissä lukee made in kohdalla) kun enää ei edes HD:tä pysty tien päällä korjaamaan ilman salkkumikroa
![]()
Jos siellä sähköissä onkin made in usa, niin sitte on suunnittelupöydän takana olevalla kaverilla vinot silmät![]()
Viimeisen kaasari-evon jälkeen ei oo enää tehty harrikoita![]()
....ja toi on vielä suvaitsevainen mielipide, kun toiset asettaa rajan vielä paljon vanhempiin.
Eipä silti, onhan se huvittavaa katsella kun viimeisen päälle "HD-mies" saapuu ralliin uutuuttaan kiiltelevissä nahka kuteissa uudella "muka harrikalla" työkalurulla näyttävästi etu-pumppuihin kiinnitettynä. Mitähän se ja niillä työkaluilla tekee??