Erehdyin noin 10 vuotta sitten kylän räkä juottolaan. Join rauhassa kaljaani ja siihen tuli nuori mies mulle vittuileen ja riitaa haastaan. No sovittiin sitten että mennään ulos selvittämään. No mentiin ulos ja se perkele veti taskustaan spray pullon josssa pippuri suihketta tai kyynelkaasua ja monen metrin päästä suihkutti ne mulle silmiin. Helvetinmoinen kirvely ja äkkiä vessaan pesemään silmiä . Kirosin siellä että kylän räkälöissä ei tämä mies enää käy kun minusta oli törkeän halpamainen temppu ja aseeellinen pahoinpitely.
Kun sain pestyä silmäni niin menin baariin sitä jätkää hakemaan niin oli värvännyt lisää miehiä ja eipä enää ollutkaan yksin vaan monena miehenä.
En älynnyt poliisille soittaa kuten olis ehdottomasti pitänyt tehdä. Sen pelkuriraukan nimi joka käyttelee naisten kaasuja on ja ainakin siihen aikaan asui Ruotsin Haaparannalla. Ei voi muuta kuin sääliä ja halveksia moista kusipäätä.. Siis .. =kusipää. Tulkaan vain haastamaan solvauksesta oikeuteen niin aletaan tutkia tuo aseellinen pahoinpitelykin saman tien? Sille löytyy vielä todistajiakin.
Kylän räkä baareihin en enää erehdy ja se on se yks mik on varma.
Olen ehdottomasti pitkävihaisuuden kannattaja, sekä sanonnan "jos joku rikkoo sua vastaan niin kosta", mutta kerros ny mikä sai miehen juuri nyt aiheesta avautumaan ja tuomaan tän esille?
Kerran olen ite pippurisumusta saanu ku eräs sitä päätti kokeilla ja o vittumaista kamaa on vaikka oikeeseen tarkotukseen ja oikeessa paikassa loistavaa.
Tässä tuo suihkuttelija ja löysin face bookista..
Panin viestiä kusipäälle.. En ole unohtanut. Ikinä en unohda.. Toivottavasti jumala antaa anteeksi mutta minä en.. Raukkamainen pelkuri..
Kylän sankari poijat tohtii tulla riitaa haastaan vasta kun toinen on 6 kaljaa juonut mutta muuten ei pojista mihinkään. Pelkuri raukkoja.. Aina väellä tullaan päälle kun ei yksin tohdita.. Ei kestä kantti.. Pelkuri..
En muuten mitään tukea odottanutkaan. Totesin vain tapahtuneen vääryyden. Sille persereijälle on pantu viestejä. Se on simple pelkuri Remember you guys when i tell??
You that those voices begin to disturb me after that pepper or tear gas assault.? Now i know that guy. He is Aki Alaoja and he have profile that face book.. I send him messages today.. He is misurable coward.. Thye have not courage to challence me other way.. Pello willage guys are total 100% cowards.. Here that real ashole guy I says to him that i give that armed assualt to police.. Now 10 years i hear voices.. They are real but nobody believe me...
Niin hyvä kysymys miksi tämä vanha ei tappelu vaan pahoinpitely aseella on ajankohtainen. Se oli dramaattinen kokemus ja psygolien mielestä aiheutti minulle trauman josta kärsin vielä tänäkin päivänä. Sen roskaväen ääni ä kuulen vielä 10 vuoden päästä jotka minut pahoinpitelivät. Aika pitkä aika vittumaisia idiootteja kuunnella.
Ikään kuin olis pakotettu imbesillien seuraan vasten tahtojaan.. 10 kärsimysten vuotta.. Helvetti maan päällä. Jep? Ne äänet haluais että tappaisin itseni. Helvetin herttaista sanon minä.. Eikö.. Kivoja ja kilttejä nämä kyläläiset..
Mahtavat Pellon baarit.. Kuljin 15 vuotta ja ei naisia..Jos löysin jonkun ulkopaikkauntalaisen naisen niin äkkiä kylä pani romuksi koko homman:: pSSTT kun kävin kuseksimassa.. VOI VOI tyttöparka.. Varo tuota miestä se on ollut mielisairaallassakin ja et tiedä mitä se sulle tekis.. Meikä tuli kuselta ja ihmetteli aina että niin hyvin alkoi mutta ihmeesti alkoi tökkiä-- Kylän business..
Tyypillistä pienen paikkakunnan tarinaa,missä joku joutuu silmätikuksi ja ruvetaan sitten härnäämään.Annan sellaisen neuvon,että hoida tämä asia jollain tavoin pois päiväjärjestyksestä,ettei tarvitse kantaa katkeruutta sisällään.Se syö kaiken energian ihmisestä.Kosto on se huonoin vaihtoehto,jos seuraamuksia sinulle ajatellaan.
Ymmärrän fiiliksesi...mutta tuosta on jo 10 vuotta!Olisiko aika jo unohtaa ja antaa olla...ihan itsesi takia?Paikkakunnan vaihto isompaan voisi tehdä hyvää,saisit muuta ajateltavaa ja unohtaa menneet,mitkä liittyvät kotipaikkaasi.Nyt on vain nyt...menneet on menneitä,huomista päivää ei ole kukaan luvannut,ainakaan minulle.
10 vuotta on kai se aika jolloin kytätkin jo unohtaa eli eipä taida enää syyte nousta
suostuit lähtemään "ulos", mitä sä oikein odotit, ai että kumarretaan ensin ja sitten lyödään avokämmenellä
vaan
otit tietoisesti riskin, että mitä vain voi tapahtua, sait siis kaasusta ja kirveli silmissä, hyvä niin, erittäin paljon huonomminkin olisi voinut käydä
suurin ongelmasi taitaa kuitenkin olla ylpeys!
hienoa että sait tilaisuuden kiinnittää asiaan huomiota ja ensi kerralla yrität pysyä sisällä
kaikki tekee virheitä eikä itseäänkään kannata syyttää, sitä tekee mitä parhaaksi katsoo sillä ymmärryksellä ja moraalilla mitä silloin oli
nuorena känniläisenä halusin mennä kalliossa kantakapakkaani mutta uusi poke olikin kusipää ja hetken mielijohteesta kohotin bootsini jonkinlaiseen mavasigeriin tms sillä seurauksella että kaaduin selälle jäiseen katuun, poke siitä heti ruikkimaan kaasua naamalle, ei auttanu kun lähtee kävelee ettei käy huonommin ku ei enää nähny mitää, siinä tulikin heti maija vastaan niin pääsin kisahallille pesemään naaman, ei mulle tietenkään mitään kostojuttuja jääny päälle, ite olin lähteny pelleilemään (taas)
voi olla että tuo kaasuheppu on jo katunut monesti tekoaan ja olisi valmis pyytämään anteeksi jos vain tapaisi teikäläisen jossain, jos näin sattuu käymään niin yritäppä olla anteeksiantavaisella mielellä tai sitä voi joutua taas johonkin mitä ei olisi halunnut
sitäpaitsi,turpaan jos on valmis antamaan niin täytyy osata myös ottaa, eikä siitä sen enempää
ja se se nyt vasta olis pelkurimaista että väijyis jossain odottamassa oikeaa hetkeä, sitten yllättäis, ja olisin niin hyvin varustautunut että sillä ei olis mitään mahiksia, sitten kostaisin ja olisin itse
se kaikkein suurin pelkuri
jensen kirjoitti:Niin hyvä kysymys miksi tämä vanha ei tappelu vaan pahoinpitely aseella on ajankohtainen. Se oli dramaattinen kokemus ja psygolien mielestä aiheutti minulle trauman josta kärsin vielä tänäkin päivänä. Sen roskaväen ääni ä kuulen vielä 10 vuoden päästä jotka minut pahoinpitelivät. Aika pitkä aika vittumaisia idiootteja kuunnella.
Kannattaisiko nyt kuitenkin ensiksi käydä tarkistuttamassa lääkitys? Ehkä ne äänetkin sitten pään sisässä vaimenee ja löytyy parempi tapa purkaa ahdistusta. Tämä palsta ei oikein ole siihen hyvä.
mawashigeri aina ollu huono aloituspotku noviisilla just tasapainon takia,, itse suosin enemmän maigeria, jo satasen etukyykyllä hyvät tehot,
renshin kan rules,)),,
ei vaan, ite olin keppana baarissa yli 10 vuotta duunissa, ja jonkun kerran oli (luvallinen), kaasupullo kädessä mutten käyttänyt,
koska joskus testailtiin, toisiimme, ilkeää ainetta,
aika kaukaa pippurikaasu kulkeutunu pohjoiseen kun lähimmät myyntipisteet vissiin meren takana,