Projekti- osa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Sulkava
Viesti:

Projekti- osa

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

Olisiko jossain mahdollsita seurata projektien edistymistä ?? siis kerholaisten talleissa tapahtuu ?? täällä oli siitä nuoren kundin UPEASTI rakentamasta pyörästä juttua kuvien kanssa ! eli sitä rataa !! myös muiden rakennelmia -- eikä tarkoitus kait ole että pitää joka h--in mutteri olla vaihdettu jne vaan ihan tavallisetkin muutokset talven aikana tyyliin stongat / satulat / sähköt jne -- eli ei siis mikään Tässä on mun näyttelyvoittaja - esittelyä ??
Autopuolelta tiedän että se antaa kummasti uutta puhtia kun saa katella muidenkin puurtavan ruuvvikasojensa kanssa :mrgreen: ja tulee uusii ideoitakin..
jos tuntuu Liian avoimelta niin voihan sen avata tonne jäsenpuolelle......

nii i ja kommentoida saa ... ja siis niitä tässä kyselen,,,, 8O
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos ;)
Trampas
Viesti:

Re: Projekti- osa

Viesti Kirjoittaja Trampas »

Sulkava kirjoitti:Olisiko jossain mahdollsita seurata projektien edistymistä ?? siis kerholaisten talleissa tapahtuu ?? täällä oli siitä nuoren kundin UPEASTI rakentamasta pyörästä juttua kuvien kanssa ! eli sitä rataa !! myös muiden rakennelmia -- eikä tarkoitus kait ole että pitää joka h--in mutteri olla vaihdettu jne vaan ihan tavallisetkin muutokset talven aikana tyyliin stongat / satulat / sähköt jne -- eli ei siis mikään Tässä on mun näyttelyvoittaja - esittelyä ??
Autopuolelta tiedän että se antaa kummasti uutta puhtia kun saa katella muidenkin puurtavan ruuvvikasojensa kanssa :mrgreen: ja tulee uusii ideoitakin..
jos tuntuu Liian avoimelta niin voihan sen avata tonne jäsenpuolelle......
Tuolla Finbikers (nimi muutettu) foorumilla olen itse käynyt muiden projekteja seuraamassa.
http://finnbikers.fi/foorumi/index.php? ... board=16.0
Dyna FXDF Fat Bob
smuige
Viesti:

Re: Projekti- osa

Viesti Kirjoittaja smuige »

Jäsenpuolellahan niitä on jotkut laittaneetkin.

Ja voihan tänne tavalliselle chattipuolellekin laittaa.
Kukas aloittaa?
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Vastaa Viestiin