Oisko jollain nyt johonkin kokemukseen tai tietoon perustuvaa informaatiota mulle jakaa???
En saa nyt tähän hätään, enkä ehkä heti seuraavaankaan, oikeaa enskaöljyä,
jotenka olen nyt jostain tullut siihen tulokseen että Repsolin Moto Racing 10w-50 täyssynteettinen (ihme että löytyi, käyttävät jossain Hajubusassa tai jossain) voisi toimia!? Viskositeetti-toiminta-alue kohillaan? Kytkimeen on ok lisäaineet varmaankin? Ketju ei kai ole niin tarkka öljystä? Oliko nyt vielä joku sähköpuolen ongelma, alternaattori ? Onko kunnollista mielipidettä kellää, hä? Hinta olis myös kohillaa eli n. 10 e/l.
Öljyistä vielä vaan! (enska-)
Öljyistä vielä vaan! (enska-)
"HASTA LA PISTA"!
Re: Öljyistä vielä vaan! (enska-)
Jos Repsoilin öljyjä on saatavilla, itse laittaisin sellaisesta purkista, jossa lukee "2-t transmissiones".
Tuskin tuo moottoriöljykään mitään toimintaan vaikuttaa, mutta tuo em. litku on mielestäni lähempänä SportFluidia, joka oli ennen Formula+ öljyä enskaan tarkoitettu.
Hinta täällä 4e/0,5l purkki.
Tuskin tuo moottoriöljykään mitään toimintaan vaikuttaa, mutta tuo em. litku on mielestäni lähempänä SportFluidia, joka oli ennen Formula+ öljyä enskaan tarkoitettu.
Hinta täällä 4e/0,5l purkki.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
No löytyi nyt kuitenkin ainakin paikalliselta websaitilta,( se että saako sitä kaupasta tai kauppaan on eri juttu,)
2-t transmissiones (mineraali 10w30), vaan tuoteselosteessa puhutaan kaikesta muusta paitsi kytkimestä. Mutta... on myös synteettinen 4-t transmissiones (10w40!) jossa taas on että: "Tyydyttää kombinaattiosysteemien tarpeet (moottori, vaihteisto, kytkin)".
Varmin veikkaus olis siis tämä?
Jos saan hommattua niin voin myöhemmin kertoa kokemuksista jos nyt ketä kiinnostaa.
2-t transmissiones (mineraali 10w30), vaan tuoteselosteessa puhutaan kaikesta muusta paitsi kytkimestä. Mutta... on myös synteettinen 4-t transmissiones (10w40!) jossa taas on että: "Tyydyttää kombinaattiosysteemien tarpeet (moottori, vaihteisto, kytkin)".
Varmin veikkaus olis siis tämä?
Jos saan hommattua niin voin myöhemmin kertoa kokemuksista jos nyt ketä kiinnostaa.
"HASTA LA PISTA"!
Tsori... ei: 4-t transmissiones vaan: Moto Sintetico 4-t
"HASTA LA PISTA"!