En meinaa enää japanin romuja ostaa..
En meinaa enää japanin romuja ostaa..
Syy on se että tonnikala on kuolemassa sukupuuttoon ja EU ja Australia ovat sopineet että pyytämistä rajoitetaan ja lopetetaan mutta mitä sanoo Japani!! NE VITUN VINOSILMÄ SIAT EIVÄT SUOSTU VAAN AIKOVAT JATKAA PYYTÄMISTÄ JOKA TAPAUKSESSA VAIKKA LAJI ON KUOLEMASSA.. En osta enää Japsien ruspia ja minä äänestän jaloillani ja ei muuta kuin nuo vitun vinosilmät boikottiin..
Re: En meinaa enää japanin romuja ostaa..
Sama homma kuin sinivalaitten kanssa.. Pyytävät muka tieteelliseen käyttöön.. Ja vitut.. Vitun sivistymättömät kiinalaiset.. Niin? Eräs länsimaalainen tiedemies kertoi mistä johtuu sikaflunssat ja sarsit.. No nämä vinosilmät syöttävät eläimille ulosteita..
Olen juonut mutta asiaa...
Olen juonut mutta asiaa...
jensen
"Sanasta miestä..."
Etkös sä juuri kertonut, ettet juo ainakaan kolmeen vuoteen.Olen juonut mutta asiaa...
"Sanasta miestä..."
Lopettaminen vaikeaa. Muistan kun tupakkaa nuorena yrittelin lopetella. Monta kertaa yritin ja opin jokaisesta epäonnistumisesta. Sitten viimein kun tuli oikea aika niin lopetin 1997 ja seuraavaksi polttelin 2008 ja lopetin taas. Tänä joulunakin poltin mutta maistui pahalle ja en meinaa enää sitä harjoitella.
Tämä viinaan repsahtaminen on monen asian summa. Viime kuussa aloin voimakkaasti laihduttaa ja nälän tunnetta jouduin kärsimään. Yhtenä päivänä kävelin tuossa jalkakäytävällä ja tuli monenlaisia haluja. Kattelin tietä kun siinä oli pikku ränni että tuossahan vois jo ajaa.(-36) mutta aurinko paistoi.Tupakkaa halutti ja karamellia ja kaikkea mahdollista.. Punniskelin asioita. Jos tupakkaa ja nuuskaa olisin hakenut niin vieroitus minusta vaikeampi kuin viinasta. Pahalla päällä monta päivää.
Nyt otin viskiä niin että riittää. Ei jää enää janoa. Nyt en aio kompuroida rappuja alle kuten lauantai.
Yksi pullo jo siemaistu makeihin suihin.
Viinanhimoa pitää katsoa silmästä silmään. Parasta ois ostaa pullo viskiä ja uhota että etpä sieltä itseksesi suuhun hyppää. Kuitenkin minusta parempi että ei viinaa talossa. Toivon että aika lopettamiselle on otollinen tänään.
Tämä viinaan repsahtaminen on monen asian summa. Viime kuussa aloin voimakkaasti laihduttaa ja nälän tunnetta jouduin kärsimään. Yhtenä päivänä kävelin tuossa jalkakäytävällä ja tuli monenlaisia haluja. Kattelin tietä kun siinä oli pikku ränni että tuossahan vois jo ajaa.(-36) mutta aurinko paistoi.Tupakkaa halutti ja karamellia ja kaikkea mahdollista.. Punniskelin asioita. Jos tupakkaa ja nuuskaa olisin hakenut niin vieroitus minusta vaikeampi kuin viinasta. Pahalla päällä monta päivää.
Nyt otin viskiä niin että riittää. Ei jää enää janoa. Nyt en aio kompuroida rappuja alle kuten lauantai.
Yksi pullo jo siemaistu makeihin suihin.
Viinanhimoa pitää katsoa silmästä silmään. Parasta ois ostaa pullo viskiä ja uhota että etpä sieltä itseksesi suuhun hyppää. Kuitenkin minusta parempi että ei viinaa talossa. Toivon että aika lopettamiselle on otollinen tänään.
Ostin hienon takin. Soppelilla hinnalla sain käytetyn. http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2e8fg+t ... ansio.html" onclick="window.open(this.href);return false; Sika hieno. Vintti tuoksuu nyt aidolle nahkalle..
Ajelin ja pakkasta oli vain -36 http://www.youtube.com/watch?v=6na4ENuGCCc" onclick="window.open(this.href);return false; Masentavan pimeää... Tosin kamera mulla vähän valehtelee..
Ja vieläpä ilman kypärää! Sehän on laitonta! Voi Sun kanssas!!!
Ihminen ottaa kontaktia paheisiin koska haluaa
rankaista itseään.
Eli parasta antaa itselleen anteeksi,
sitä tulee tehtyä joitain asioita joita katuu mutta voipi lohdutella että ymmärrys silloin oli ko tasoa,
nyt (en tietenkään) enää tekisi samoin.
Päivän tsygologia annos!
rankaista itseään.
sitä tulee tehtyä joitain asioita joita katuu mutta voipi lohdutella että ymmärrys silloin oli ko tasoa,
Päivän tsygologia annos!
"HASTA LA PISTA"!
Nyt onnistui juonti just sopivasti... Helvetinmoinen päänsärky ja tilkka viskiä pullon pohjalla. En ota vaikka niskasuonet pullistelee. Katotaan tätä viinan ottoa nyt silmästä silmään. Veikkaan että voitan tämän alkomaholin. Se on niinkuin veteraani lopetti. Etphän itseksesi kurkkuun hyppää tuo tilkkanen.
Jukopliuta kun en vain enää ota. Myrkkyä. Nyt lyödään uusi ennätys tauluun. Entinen 2 vuotta 2 kuukautta ja 20 päivää. Söin suolasta ruokaa. Suola juustoa. Hiuka lähtee....
Jukopliuta kun en vain enää ota. Myrkkyä. Nyt lyödään uusi ennätys tauluun. Entinen 2 vuotta 2 kuukautta ja 20 päivää. Söin suolasta ruokaa. Suola juustoa. Hiuka lähtee....
Ei enää haluta viinaa. Mulla on se vanha juopon glassikko juopon hilkka pullonpohjalla. En aivan kahta kokonaista pulloa jaksanut juoda. Rahatkin on sopivasti loppu. Nyt se on loppu juominen.. Aivan tosisti meinaan heittää poes juomisen. En tartte siihen mitään hommeleita vaan aivan itte.
Se on se oma päätös. Nyt olen sopivasti juonut janon pois.. Mulla ihme addikti elokuviin kun olen päissä. Täälä kylillä tuo baarielämä köyhää ja sinne ei tartte vaivautua... Kaupungissa kiva piipahtaa kierros baareissa mutta tuossa muutama vuosi sitten tuli sitä tehtyä tarpeeksi kun asuin kaupungilla. Jos jää jano ja viinanhimo niin lopetus ei onnistu mutta nyt olen 5 pulloa viskiä juonut ja tarpeeksi.. Ei ole sen arvoinen tuo humala.
Se on se oma päätös. Nyt olen sopivasti juonut janon pois.. Mulla ihme addikti elokuviin kun olen päissä. Täälä kylillä tuo baarielämä köyhää ja sinne ei tartte vaivautua... Kaupungissa kiva piipahtaa kierros baareissa mutta tuossa muutama vuosi sitten tuli sitä tehtyä tarpeeksi kun asuin kaupungilla. Jos jää jano ja viinanhimo niin lopetus ei onnistu mutta nyt olen 5 pulloa viskiä juonut ja tarpeeksi.. Ei ole sen arvoinen tuo humala.
Viimeksi muokannut jensen, 10:58 26.02.2010.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Mopopoika -65
- Viesti:
Hah hah haaa! Noin mä poikamiesaikaan totesi joka maanantai ja joskus vielä jopa tiistai....jensen kirjoitti:Ei enää haluta viinaa...
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Nuo norjalaiset kuuluvat myös näihin valastasyöviin vinosilmiin
ja suksi luistaa kanssa...
ja suksi luistaa kanssa...
"HASTA LA PISTA"!
Nyt tuli reilu viikko kun lopetin viinan. 25.2 tapahtui tuo lopetus ja kirjoitin sen tussilla komeron oveen. Vähän tekisi kyllä mieli mutta en ota.
Terve!jensen kirjoitti:Nyt tuli reilu viikko kun lopetin viinan. 25.2 tapahtui tuo lopetus ja kirjoitin sen tussilla komeron oveen. Vähän tekisi kyllä mieli mutta en ota.
Viina on viisasten juoma, sitä ei meille tyhmille sais ees antaa tai myyä.
tännään tuli taas viimeset kaljat juotua
Mullakin tekis vaikka mitä mieli, mutta ei oikeen ennää "eväät" riitä!
TSEMPPiÄ
Ei elämä ole pelkkää ruusuilla tanssimista, se on pitkälti myös suklaata ja kauniita naisia...
Viinaan, kaljaan, röökiin tms pätee se vanha juttu että kun alkaa tehä mieli niin vääntää sen ajatuksen väkisinkin johonkin muuhun, näin aina saa hieman pitkitettyä sitä väliä enemmän ja enemmän kunnes jossain tulevaisuudessa ei sitten enää ollenkaan tee mieli.
"HASTA LA PISTA"!
- Sulkava
- Viesti:
joo tosta tuli mieleen oma röökin poltto...1-2 askii päivässä....maicol kirjoitti:Ihminen ottaa kontaktia paheisiin koska haluaa
rankaista itseään.
Päivän tsygologia annos!
Tytär oli n 10 vuotta sitten siinä iässä että tutista piti päästä eroon....
No me päätettiin et isän kaikki tupakat ja tulitikut ja stendarit JA tutit muovikassiin ja talon roskikseen pihalle !!! LOPPU
no ilta tulee ja tytär sanoo sängyssä itku kurkussa et ei tuu kyllä uni ku ei tuttia !! ja et PAKKO käydä ostaa uusi...
no viikolla tuli tuttuja kylään.... illalla nukkumaan mentäessä tytär kysyin et saisiko tänäänkin polttaa yhden tupakan et uni tulee ?
No mä sanoin et TOTTAKAI !
vieraat PIkkasen katto hitaasti et mitä ihmettä...
No kymmenen vuotta + on kulunut ja röökin poltto loppu laakista !!
ei oikeen voinut lapsen kanssa tehtyy sopimusta rikkoakkaan !!!
et silleen......
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos
Soutuneuvos