Tää on ny vissiin sitä siirtymistä omistamisen verottamisesta käytön verotukseen ... Malmikasa tossa tontilla millä ajetaan ehkä viis tonnia vuodessa ja silti maksetaan moninkertaisesti verrattuna naapurin reppuriin joka veivaa viiskytätonnia uudemmalla diiselillään niin että ilma on partikkeleista sakeana. Perkele.
Marssikaa porukalla äänestämään ja muistatte maksaa kaikki veroluonteiset maksut kiltisti ni saatte kyllä vielä lisää ihmeteltävää,,,Itte oon jatkuvassa kapinassa ja siksi kuljenki mulukun maineessa, mutta se murhe on muilla ei mulla,,,minä ensin ja sittenhän onkin jo minun vuoroni
Jos ja kun o pyörän lisäksi kertynyt harrasteauto niin nyt on oiva tilaisuus kertoa verottajalle ettei vähän aikaa vuodessa käytössä olevasta kakkos / kolmos- autosta ole mitään perustetta maksaa samaa haittaveroa kuin tavallisessa käytösssä olevasta autosta
Yhtä kaikki, pääasia että niin kauan kuin bensaa saa pumpusta rahalla on kaikki hyvin!
Kaikki oli NIIN paljon paremmin ennen kun oli jarrupaloissa asbestia ja bensassa lyijyä...taivaskin taisi olla silloin sinisempi!
Voi niitä hyviä aikoja!!!
Dyna Low Rider -08
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
Lippajärven kreivi kirjoitti:Yhtä kaikki, pääasia että niin kauan kuin bensaa saa pumpusta rahalla on kaikki hyvin!
Kaikki oli NIIN paljon paremmin ennen kun oli jarrupaloissa asbestia ja bensassa lyijyä...taivaskin taisi olla silloin sinisempi!
Voi niitä hyviä aikoja!!!
Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen , Kekkonen, Kekkonen ...