Keulaöljyt
-
Vieras
Keulaöljyt
Pitäisi vaihtaa sporttiin,mutta miten homma menee käytännössä,minun kielitaidolla ei selvinnyt manuaalista,eikä hakukaan selventänyt asiaa.
-Pyörä pukin päälle niin että keula on ilmassa
-eturengas irti
-etupumpussa alhaalla on kuusiokolo, siis siellä akselin hahlossa, se auki ja öljyt valumaan pois
-yläpäästä pumppujen päästä isot mutterit auki
-sit kun öljyt valuneet kaikki ulos niin kuusiokolot kiinne ja uudet öljyt ylhäältä
Siinähän se suunnilleen....
-eturengas irti
-etupumpussa alhaalla on kuusiokolo, siis siellä akselin hahlossa, se auki ja öljyt valumaan pois
-yläpäästä pumppujen päästä isot mutterit auki
-sit kun öljyt valuneet kaikki ulos niin kuusiokolot kiinne ja uudet öljyt ylhäältä
Siinähän se suunnilleen....
Sulla lienee Shova etuhaarukka? Mulla on Softail Standard ja olen sen tehnyt seuraavalla tavalla:
Pyörä hissillä ylös, ylätulppa auki kummastakin putkesta, tyhjennysastia alle, öljyn tyhjennysruuvi auki alapuolelta, vanhat öljyt astiaan, tyhjennysruuvit kiinni oikeaan momenttiin, oikea määrä oljyä sisään kumpaankin iskariin ja ylätulpat kiinni oikeaan momenttiin.
Pyörä hissillä ylös, ylätulppa auki kummastakin putkesta, tyhjennysastia alle, öljyn tyhjennysruuvi auki alapuolelta, vanhat öljyt astiaan, tyhjennysruuvit kiinni oikeaan momenttiin, oikea määrä oljyä sisään kumpaankin iskariin ja ylätulpat kiinni oikeaan momenttiin.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
-
jk
Riippuen pumppujen mallista ei sitä etupyörää tarvii irroittaa vaa pumppujen alapäässä takapuolella on ristipääruuvit joista öljyt tulee ulos.
Niitä yläpään muttereita kun aukaiseen niin kannattaa olla tarkkana, sportissa sieltä nimittäin ponnahtaa jouset ylös kun ne aukee (monessa big tvinissä ei). Ja ne vaatii aika pljon voimaa ja tarkkuutta kun laittaa takas.
Mutta aika helppo homma kuitenkin. Kunhan etupää on ylhäällä.
Niitä yläpään muttereita kun aukaiseen niin kannattaa olla tarkkana, sportissa sieltä nimittäin ponnahtaa jouset ylös kun ne aukee (monessa big tvinissä ei). Ja ne vaatii aika pljon voimaa ja tarkkuutta kun laittaa takas.
Mutta aika helppo homma kuitenkin. Kunhan etupää on ylhäällä.