Rautapään ihanuus :)

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Choppers_forever

Rautapään ihanuus :)

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Hello(ween)!!

Nyt kun oon saanut Rautasian suh koht kuosiin ja uudella kaasarilla oon päässyt sitä tykittämään niin....voe viddu kun on hienoa :) Kyllä se on hieno peli. Voema peli, kulkee perkeleeesti ( tai ainakin siltä tuntuu ;), tärisee, jytisee. Tuntuu kuin sillä olis oma tahto. No onhan sillä, se lähtee liikenteeseen kun siitä siltä tuntuu. On toi teräspossu niin veikee, että :)

Vielä lataus kuosiin, jotta voi lähteä myös pidemmälle, ja mattamusta monsteri strikes back :) :P
wellu

Re: Rautapään ihanuus :)

Viesti Kirjoittaja wellu »

Choppers_forever kirjoitti:Hello(ween)!!

voe viddu kun on hienoa :) Kyllä se on hieno peli. Voema peli, kulkee perkeleeesti ( tai ainakin siltä tuntuu ;), tärisee, jytisee. Tuntuu kuin sillä olis oma tahto. No onhan sillä, se lähtee liikenteeseen kun siitä siltä tuntuu. On toi teräspossu niin veikee, että :)

:P

Huomenta :D
No joo kiva että kulkee sun Rautis.Mä kanssa odottelen osia, niin jos taas ens viikon loppupuolella mun Rautis haluais liikkua :?: Niinkuin sanoit noilla tuppaa olemaan oma tahto ja ovat pentele vieköön itepäisiä ja pirullisempia kuin Kiero Savolainen joka ite oon :lol: Tuuria latauksen kanssa,vinkiks sulle se joko toimii tai sitten ei riippuu Rautiksen mielentilasta :lol:
Vastaa Viestiin