Joku Buell kuski.. oli pysäytetty poliisin toimesta
Joku Buell kuski.. oli pysäytetty poliisin toimesta
Oliko jollain kiire kalajoelle perjantaina kello 20:00 maissa, Ikaalisten kohdalla, kun poliisit oli pysäyttänyt?? Selvisisitkö varoituksella vai kevenikö lompakko.. 
kaks pyörää ja kaks sylinterii
- Sporttiboy
- Viesti:
- Mopopoika -65
- Viesti:
Terve!
Oliks Lexa jo silloin paikalla ja pubissa? TOTTA!
Lexahan oli startannut kohti Kalajokea jo torstaina niin aikaisin ettei enää puolen päivän aikaan Tervajoella käydessäni tuntunut edes palaneen kumin käryä... Tuskin se on ajokunnossa ollut enää perjantaina... TOTTA!
Eikös sillä Lexalla ollut kiire viime vuonnakin? Taisi silloin ehtiä lauantaina pois pelipaikalta TOTTA!
Mutta nyt oltiin tiukasti torstaista sunnuntaihin paikalla. Mun kanssakäymiset polliisin kanssa käytiin jo ennakolta pari viikkoa sitten, rapsahti semmoiset maksut että...
Ennenkuin otin bandiittikypärän pois päästä, ehti skoude jo tokaista: "poika kuule sulla oli vauhtia aikalailla".
Tais olla n. 15 vuotta mua nuorempi
Kyllähän sen äijän ilme muuttui kun otin lärvin esiin. No, hetken päästä hymy kyllä mulla hyytyi, kun tuli lappu käteen.
Toivottavasti tuo Koposen mainitsema henkilö pääsi helpommalla.
Missäs muuten Hemuli oli? Alkoi taas epäilyttää toi virtuaalijuttu
Oliks Lexa jo silloin paikalla ja pubissa? TOTTA!
Lexahan oli startannut kohti Kalajokea jo torstaina niin aikaisin ettei enää puolen päivän aikaan Tervajoella käydessäni tuntunut edes palaneen kumin käryä... Tuskin se on ajokunnossa ollut enää perjantaina... TOTTA!
Eikös sillä Lexalla ollut kiire viime vuonnakin? Taisi silloin ehtiä lauantaina pois pelipaikalta TOTTA!
Mutta nyt oltiin tiukasti torstaista sunnuntaihin paikalla. Mun kanssakäymiset polliisin kanssa käytiin jo ennakolta pari viikkoa sitten, rapsahti semmoiset maksut että...
Ennenkuin otin bandiittikypärän pois päästä, ehti skoude jo tokaista: "poika kuule sulla oli vauhtia aikalailla".
Toivottavasti tuo Koposen mainitsema henkilö pääsi helpommalla.
Missäs muuten Hemuli oli? Alkoi taas epäilyttää toi virtuaalijuttu
- Mopopoika -65
- Viesti:
Minä todistettavasti olen Hemulin nähnyt kevättalvesta! Tai sitten joku sai huijattua multa kaljat...
Ja on joku kuulemma nähnyt Hemulin pyöränkin....
t.nimim. itse vielä missään kerennyt käymään ja öljypumppu levällään, mutta jos perherallissa viimeistään....
Ja on joku kuulemma nähnyt Hemulin pyöränkin....
t.nimim. itse vielä missään kerennyt käymään ja öljypumppu levällään, mutta jos perherallissa viimeistään....
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Hemuli Espoossa oli myytävänä 99 X1 lighting
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=119466
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=119466
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro