Etujarrun poisto
Etujarrun poisto
Kutsukaa hulluksi, mutta kun pyörä on muutenkin tuollaiseksi showpyöräksi tässä muodostumassa niin mitenkäs laki suhtautuu etujarrun poistoon? Kyseessä olisi siis 1975 vuosimallin rautis.. Saakohan tuollaista toteuttaa? Kun en oikein noita aken ja finlexin sivuja osaa käyttää tai en ainakaan sieltä mitään löydä..
Ironhead Bobber
Re: Etujarrun poisto
Ei taida tuohon vuosimalliin onnistua? Mites joku Japsin nätti rumpujarrullinen vanne? Hondalla on riskejä rumpujarruja. Mulla jemmassa yksi 18 tuumanen jos tarttet? En oo mikkään joppari.. Se mulle jäi yhestä rungosta josta hukkasin paperit.. Sitten ois se chopper stopper.. Kelvanneekohan se katsastusedälle?? Sitäpä en tiiä?
Moo on mullakin tuossa kaikki osat siis etujarruun siis satula ja teline springeriin yms, mutta tuli vaan mieleen, että olis nätti ilman, mutta taitaa tosiaan olla jossain alta 50-lukuisissa tuo jarruttomuus mahdollisuus..jensen kirjoitti:Ei taida tuohon vuosimalliin onnistua? Mites joku Japsin nätti rumpujarrullinen vanne? Hondalla on riskejä rumpujarruja. Mulla jemmassa yksi 18 tuumanen jos tarttet? En oo mikkään joppari.. Se mulle jäi yhestä rungosta josta hukkasin paperit.. Sitten ois se chopper stopper.. Kelvanneekohan se katsastusedälle?? Sitäpä en tiiä?
Ironhead Bobber
Suoraan katsastajan käsikirjasta:mista kirjoitti:Moo on mullakin tuossa kaikki osat siis etujarruun siis satula ja teline springeriin yms, mutta tuli vaan mieleen, että olis nätti ilman, mutta taitaa tosiaan olla jossain alta 50-lukuisissa tuo jarruttomuus mahdollisuus..jensen kirjoitti:Ei taida tuohon vuosimalliin onnistua? Mites joku Japsin nätti rumpujarrullinen vanne? Hondalla on riskejä rumpujarruja. Mulla jemmassa yksi 18 tuumanen jos tarttet? En oo mikkään joppari.. Se mulle jäi yhestä rungosta josta hukkasin paperit.. Sitten ois se chopper stopper.. Kelvanneekohan se katsastusedälle?? Sitäpä en tiiä?
6.1 KÄYTTÖJARRU, B1
AJONEUVOLUOKAT: L1 - L5, KNP, L1e- L7e
01.12.1957 tai sen jälkeen käyttöön otettu ajoneuvo
- kaksi toisistaan riippumatonta jarrujärjestelmää
- sivuvaunullisessa tai kolmipyöräisessä moottoripyörässä toisen oltava käytettävissä
seisontajarruna.
KvL kirjoitti:Suoraan katsastajan käsikirjasta:mista kirjoitti:Moo on mullakin tuossa kaikki osat siis etujarruun siis satula ja teline springeriin yms, mutta tuli vaan mieleen, että olis nätti ilman, mutta taitaa tosiaan olla jossain alta 50-lukuisissa tuo jarruttomuus mahdollisuus..jensen kirjoitti:Ei taida tuohon vuosimalliin onnistua? Mites joku Japsin nätti rumpujarrullinen vanne? Hondalla on riskejä rumpujarruja. Mulla jemmassa yksi 18 tuumanen jos tarttet? En oo mikkään joppari.. Se mulle jäi yhestä rungosta josta hukkasin paperit.. Sitten ois se chopper stopper.. Kelvanneekohan se katsastusedälle?? Sitäpä en tiiä?
6.1 KÄYTTÖJARRU, B1
AJONEUVOLUOKAT: L1 - L5, KNP, L1e- L7e
01.12.1957 tai sen jälkeen käyttöön otettu ajoneuvo
- kaksi toisistaan riippumatonta jarrujärjestelmää
- sivuvaunullisessa tai kolmipyöräisessä moottoripyörässä toisen oltava käytettävissä
seisontajarruna.
Tuo selittää kaiken. Kiitos.
Ironhead Bobber
Älähän vielä masennu.. Katoppa tämmösen löysin.. http://www.360brake.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.360brake.com/home.html" onclick="window.open(this.href);return false;