Ajattelin olla rohkea ja esitellä itteni.

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Cinderela
Viesti:

Ajattelin olla rohkea ja esitellä itteni.

Viesti Kirjoittaja Cinderela »

Niin terve vain kaikille!

Oon tämmönen 24-vuotias tänä kesänä haaveensa toteuttanut tyttönen, joka innostui myös tänne foorumille kirjautumaan. Ajoin siis alkukesästä moottoripyörä kortin ja ostin siis monen vuoden harkinnan jälkeen itelleni 2005 Sportsterin, johon rakastuin ensi silmäyksellä. Nyt oon sitten sillä harjoitellu ajamaan ja kerkesin jo ajaa sen tuossa nurinki kerran. Parin viikon remontoinin jälkeen Sportster on taas ajossa ja ei voi kyllä muuta kuin nautiskella uudesta harrastuksesta.

En tiiä onko täälä foorumilla tapana itseään esitellä mutta teimpäs niin kumminki :)
litaniveteran
Viesti:

Re: Ajattelin olla rohkea ja esitellä itteni.

Viesti Kirjoittaja litaniveteran »

Tervetuloa vaan joukkoon.Mielestäni on hyvä juttu esitellä ja kertoa millä mopolla vetelee.
Kannattaa kysellä jos on jotain epäselvää.Täällä nämä oikeat H-D miehet ja modet kyllä aina osaa ainakin jotain vastata.
ps.Tämä on Ihan OK alan foorumi :wink:
Vitone

Viesti Kirjoittaja Vitone »

Tervetuloa joukkoon kummaan Kuva
metallipää

Viesti Kirjoittaja metallipää »

moro vaan ja tsemppiä uudelle hd harrastukselle ja onhan se mukava hieman esitelläkin itseään aluksi.
mä ostin vasta vuosi sitten ekan harrikan ja rypemiset olen vielä toistaiseksi välttänyt.
ainoastaan kevari-iässä tuli hieman piipahdettua finnairin lentoreitillä, talvi ja hankikanto...
ei kai hirveitä sattunu kaatumisen johdosta? ei muuta kun nokka ylös ja aku ankka laastaria ja menoks :mrgreen:
-01 FXDL
tattoos

Viesti Kirjoittaja tattoos »

vau 24-v tyttönen ja eka harrikka...ite sai melkeen 40 vuotta ootella ennenku oli varaa siihen oikiaan peliin
hyviä kilometrejä sinulle ja turvallisia ylikaiken
ÄLÄ TEE TÄNÄÄN MITÄÄN MINKÄ VOIT JÄTTÄÄ HUOMENNAKIN TEKEMÄTTÄ
wellu

Viesti Kirjoittaja wellu »

Onneks olkoon hankinnasta ja tervetuloa tähän hauskaan joukkoon ja tapahtumiin mukaan ihan reilusti vaan tänä kesänä :D

wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!

it's hard to be a Rocker and Biker and Father

Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Onhan täällä moni esittäytynyt harrastuksen aloitettuaan, joten hyvin mahdut joukkoon, tervetuloa vaan.

Tuolla jäsenpuolella on oikein kuvallinen esittelyketju, johon porukka on pannut omia ja pyöriensä kuvia. Valitettavasti nyt joudut sinne pääsyä odottelemaan, koska mode kirjoitti näin
Reissujen ja lomien takia jäsenfoorumiin ei pystytä lisäämään käyttäjiä heinäkuun aikana. Eli jos lähetät avauspyynnön jäsenfoorumiin, niin se aukeaa vasta kuun lopussa.
Mutta kun saat jäseneksi liityttyä, niin sitten vaan sinne katsomaan muita ja tuuppaamaan itsestäsikin lisäesittelyä :)
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
falante

Viesti Kirjoittaja falante »

Cinderela kirjoitti:Oon tämmönen 24-vuotias tänä kesänä haaveensa toteuttanut tyttönen, joka innostui myös tänne foorumille kirjautumaan. Ajoin siis alkukesästä moottoripyörä kortin ja ostin siis monen vuoden harkinnan jälkeen itelleni 2005 Sportsterin, johon rakastuin ensi silmäyksellä. Nyt oon sitten sillä harjoitellu ajamaan ja kerkesin jo ajaa sen tuossa nurinki kerran. Parin viikon remontoinin jälkeen Sportster on taas ajossa ja ei voi kyllä muuta kuin nautiskella uudesta harrastuksesta.
Hienoa, hienoa. Naismotoristit on aina hieno näky liikenteessä. Ja oon kyllä pikkasen kateellinen
tuosta, että 24v jo pistit pyörän. Mullakin meni monta vuotta enemmän ennenkuin sain
aikaan - ja sitten totesin, että tää olisi pitänyt jo tehdä kauan sitten.
Arska1
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska1 »

Onneksi olkoon hankinnasta ja ei muuta kuin loppuviikosta Yyteriin :D
Cinderela
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cinderela »

Arska1 kirjoitti:Onneksi olkoon hankinnasta ja ei muuta kuin loppuviikosta Yyteriin :D

Taitaapa mennä ens viikonloppu töiden merkeissä, mutta heti ku on vähänki mahollista niin enköhän mää sitte lyöttäydy joukkoon. :)
Vastaa Viestiin