Vapaavalo Rautapäähän??
-
Vieras
Vapaavalo Rautapäähän??
Emäntä haluasi vapaavalon Rautapää Sporttiin. Onko mitään tietoa
onnistuuko ja miten? Vuosimalli on -82.
-mika-
onnistuuko ja miten? Vuosimalli on -82.
-mika-
- Mopopoika -65
- Viesti:
- Mopopoika -65
- Viesti:
Muistui se heti mieleen kun Jorke sen mainitsi.... Muutaman kerran on tullut tuonkin liitoksen kanssa tapeltua...
Mopopojan sivuilla (ei siis allekirjoittaneen...) on kuva kyseisestä anturista. Eli www.mopopoika.com ja sieltä "Oma projekti" / "projektisivu 5" ja kolmas kuva. Siinä eturattaan etupuolella "kello kahdessa".
Sitten vaan tarkemmista manuaaleista tutkimaan miten sen itse asentaisi. Mahtaako -84 Sportin service manual ja/tai parts catalogsta olla apua?
Mopopojan sivuilla (ei siis allekirjoittaneen...) on kuva kyseisestä anturista. Eli www.mopopoika.com ja sieltä "Oma projekti" / "projektisivu 5" ja kolmas kuva. Siinä eturattaan etupuolella "kello kahdessa".
Sitten vaan tarkemmista manuaaleista tutkimaan miten sen itse asentaisi. Mahtaako -84 Sportin service manual ja/tai parts catalogsta olla apua?
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
-
VapaaValoPFrnk
-
Vieras
- Mopopoika -65
- Viesti:
Eipä ole kommentoija tainut ajaa sportyllä, nimittäin mun evosportissa ei ainakaan ilman valoa tiedä onko vaihde päällä vai ei, ja kun se on voima mikä jyllää niin seuraukset on sen mukaiset jos starttaat tai vapautat kytkimen vaihde päällä...
[/b]
Aake
XLH-84 (late)
XLH-84 (late)
-
Vieras
vapaa
Epäilisin vapaavaloanturin olevan uudemmissakin maadoituskytkin. Anturille tulevasta johdosta löytyy virtaa sen verran mitä n.4W polttimo kuluttaa palaessaan ( 4W/12V=0,333A). Plussa tulee polttimolle ja miinuksen se saa anturin kautta, vapaan ollessa päällä, rungosta.