Mittarit nollautuvat

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Pera
Viesti:

Mittarit nollautuvat

Viesti Kirjoittaja Pera »

Kun kääntää virran pois ja seuraavan kerran päälle, niin kaikki trippimittarit näyttävät nollaa ja kello on 1:00. Kyseessä Buell XB12S -04.

Missä voisi olla vikaa ja pystyykö itse korjaamaan?
Loud valves save lives
hemuli
Viesti:

Re: Mittarit nollautuvat

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Mielenkiintoista... Ei kai vaan Buellissa ole joku hemmetin paristovarmennus noille muisteille? Kuulostaisi todella oudolta varsinkin kun nykyteknologia mahdollistaa huomattavasti helpommankin tallentamisen - omassa Acewellin mittarissa säilyy kaikki tiedot vaikka mittari olisi talven irti pyörästä.
Pera
Viesti:

Komento takaisin! Eivät ne nollaudukaan joka kerta, mutta ainakin parin päivän paussi nollaa tripit. Perusmatkamittarissa kyllä lukemat säilyvät.
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

Mulla tapahtuu sama ilmiö, pyörä on '03 xb9r. Olen huomannut et jos pyörä empii startatessa, niin silloin trippimittarit nollautuvat ja kello on 1:00... Ei auttanut uusi akkukaan, joten tutkimuksia jatketaan.
Viva Knievel!
Pera
Viesti:

s&s kirjoitti:Mulla tapahtuu sama ilmiö, pyörä on '03 xb9r. Olen huomannut et jos pyörä empii startatessa, niin silloin trippimittarit nollautuvat ja kello on 1:00... Ei auttanut uusi akkukaan, joten tutkimuksia jatketaan.
Mulla auttoi uusi akku. Starttaaminen oli hiukan tahmeata mullakin.
Loud valves save lives
Vastaa Viestiin