Sportsterin laatikkoon redlineä...?
Sportsterin laatikkoon redlineä...?
Laatikkoöljyn vaihto ois ajankohtainen ja meinasin laittaa redlinen öljyä -94 1200 sportsterin laatikkoon.Mietin vain että kumpaa öljyä sinne kannattais laittaa.Heavy scock proofia vai 75w90NS.Kertokaa te joilla on asiasta konkreettista kokemusta.
Re: Sportsterin laatikkoon redlineä...?
Lainaus roadmachine.fi sivuilta
ShockProof sopii myös moottoripyörien märille kytkimille.
SuperLight: Formula-1, motocross
LightWeight: suorakytkentävaihteistot
Heavy: kaikki kilpaperät, Harley-Davidson big twinit (Sportster = 75W90NS)
Sportster alla jälleen.
Laittaisin kuitenkin sportsteriin Sportster Transmission Fluidia kuten on ohjeistettu.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Sportin laatikkoon EI pidä laittaa heavy shock proofia, ihan samasta syystä kuin mitään muutakaan bigtwinin laatikkoöljyä. Itse olen käyttänyt sekä tuota 75w90NS:ää sekä MT-90:stä, molemmat toimii.
Näin olen jonku muunkin kuullut sanovan että tuota heavy shock proofia ei sais laittaa Sportster mutta jotkut taas sanoo että voi laittaa.Redlinen sivujen mukaan sekin toimii märän kytkimen kanssa niin miksei se sitte sovi Sportster.? Tuota 75w90NS:ää mulla on nyt pullollinen ja sitä sinne varmaankin laitan.hemuli kirjoitti:Sportin laatikkoon EI pidä laittaa heavy shock proofia, ihan samasta syystä kuin mitään muutakaan bigtwinin laatikkoöljyä. Itse olen käyttänyt sekä tuota 75w90NS:ää sekä MT-90:stä, molemmat toimii.
No tuohan varmasti toimii ,mutta ajattelin kuitenkin tuota redlineä koittaa kun kuullostaa monilla olevan niistä hyviä kokemuksia.Sepixlh kirjoitti:Laittaisin kuitenkin sportsteriin Sportster Transmission Fluidia kuten on ohjeistettu.
Niin jokainen saa laittaa oman pyöräänsä mitä öljyä huvittaawoke kirjoitti:No tuohan varmasti toimii ,mutta ajattelin kuitenkin tuota redlineä koittaa kun kuullostaa monilla olevan niistä hyviä kokemuksia.Sepixlh kirjoitti:Laittaisin kuitenkin sportsteriin Sportster Transmission Fluidia kuten on ohjeistettu.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Heavy shock proof on niin tahmeaa tavaraa että voi kytkimen käyttö muuttua mielenkiintoiseksi
...
Sporsteriin oma öljynsä, pelaa kivuttomimmin. 
Mää kerkesin pari kuukautta ajaa heavy shock proofilla ja kyllä sieltä silppua tuli.Erottui töhnä hyvin punaisesta.