Onkos kukaan itse asennellut tai onko kellekään asennettu uudehkoon TC-koneeseen sylintereitä? Mun pyörään diileri asensi reilu viikko sitten 103" -setin. Äsken kun laitoin varastorasvat alkuperäisiin sylintereihin niin huomasin, että toisessa sylinterissä oli alatiivistepinnalla vihreä kannen öljykanavan O-rengas vielä paikallaan. Samoin sylinteriputken ympärillä oli O-rengas. Öljykanavan O-renkaalle on ilmeisesti syvennys moottorilohkossa, mutta tämä O-rengas oli tarttunut sylinteriin. Toisessa sylinterissä ei O-renkaita ollut.
Onkohan asentaja unohtanut laittaa O-renkaat paikalleen, vai onko uusissa sylintereissä uudet O-renkaat mukana jolloin alkuperäisiä ei tarvittaisi? Jos öljykanavan alaosasta puuttuu O-rengas, niin vaikuttaako se myös kannen voiteluun?
Uusien sylinterien O-renkaat
Re: Uusien sylinterien O-renkaat
Mites olis jos kysyisi asiaa sieltä asennusliikkeestä?
Voi olla, että vaihtavat/laittavat uudet O-renkaat automaattisesti tuollaisen työn tehdessään.
Voi olla, että vaihtavat/laittavat uudet O-renkaat automaattisesti tuollaisen työn tehdessään.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Henkilökohtaisena mielipiteenä sanoisin että itse laitan aina uudet tiivisteet joka paikkaan jos sarjassa tulee ne mukana. Kuten tässäkin sarjassa (tietääkseni) tulee uudet tiivisteet. Kuten veli S viisasti totesi kysy sieltä asennuspajasta.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Huoltomanuaalin mukaan tiivisteet ja O-renkaat uusitaan kaikki kansista, sylintereistä työntötangoista etc.
Ne sisältyvät kahteen tiivistesatsiin, jotka hankitaan yleensä tällaisen rempan yhteydessä. Kun sylinterit irroitetaan, niin vanha kuminen O-rengas saattaa jäädä sijoilleen tai sitten tulee sylinterin mukana pois. Olisko huoltomies vaan jättänyt vanhat siivoamatta, kun niitä ei enää tarvita.
Ne sisältyvät kahteen tiivistesatsiin, jotka hankitaan yleensä tällaisen rempan yhteydessä. Kun sylinterit irroitetaan, niin vanha kuminen O-rengas saattaa jäädä sijoilleen tai sitten tulee sylinterin mukana pois. Olisko huoltomies vaan jättänyt vanhat siivoamatta, kun niitä ei enää tarvita.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI