Onko kellään käyttökokemusta RUBY kypärästä ja niiden hinnoista.
Riku-motor taitaa olla ainut kauppias, joka noita myy?.
RUBY-KYPÄRÄ
RUBY-KYPÄRÄ
Viimeksi muokannut iwl, 01:47 02.03.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: RUBY-KYPÄRÄ
Suomen maahantuoja taitaa olla Riku motor, katso http://www.rikumotor.fi/varusteet_ruby.php,
ei ollu hintoja laitettu nettiin, mut muistelen et luokkaa 400-500 eur.
ei ollu hintoja laitettu nettiin, mut muistelen et luokkaa 400-500 eur.
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry
Visiiri malli muistaakseni n.700?
Ollaan kaverin kanssa selvitelty josko niitä sais suoraan Ranskan maalta. Homma vielä keske...laitan infoo heti kun itte tiedän enemmän....
Ollaan kaverin kanssa selvitelty josko niitä sais suoraan Ranskan maalta. Homma vielä keske...laitan infoo heti kun itte tiedän enemmän....
ja eiku menox
Mulla on tuollainen oranssi ja emännällä valko-punainen.
Todella kevyt, mukava ja hiljainen.
Viime kesänä ehdin tosin aika vähän pottaa käyttää kun tuli osteltua loppukaudesta.
Hinta on kyllä kova, säästämällä siitä kai selviää.
Todella kevyt, mukava ja hiljainen.
Viime kesänä ehdin tosin aika vähän pottaa käyttää kun tuli osteltua loppukaudesta.
Hinta on kyllä kova, säästämällä siitä kai selviää.
FLSTFSE2
Mä kanssa ostin itselleni Concorden-mallin... Kaunis potta. Jossakin englannissa sitä myytiin n. 400e. en tiedä oliko veroton/verollinen hinta... Mutta komee on potta....
http://www.exclusivehelmets.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Alkaen 425 puntaa (477.15 euroa) ja ilmainen toimitus luvataan...
Hieno ruukku kyllä, mutta vähän kallis :/
Alkaen 425 puntaa (477.15 euroa) ja ilmainen toimitus luvataan...
Hieno ruukku kyllä, mutta vähän kallis :/
ja täällä voi suunnitella ihan oman värisensä http://boutiqueruby.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ja ohjelma kertoo hinnankin 
"Wearing a motorcycle helmet tends to mess up one's hair. Removing the helmet usually leaves hair sticking out in all directions. This is called helmet hair..."
MP-messuilla oli pieni ständi, joka kyllä jäi mieleen ei kaikkein vähiten huiman kauniiden
esittelijättärien vuoksi. Mutta kypärät oli huiman hintaisia. En oikein usko, että ne olisivat
niiiin paljon parempia. Kiva väri ei mulle kelpaa perusteeksi maksaa kypärästä 300e liikaa.
esittelijättärien vuoksi. Mutta kypärät oli huiman hintaisia. En oikein usko, että ne olisivat
niiiin paljon parempia. Kiva väri ei mulle kelpaa perusteeksi maksaa kypärästä 300e liikaa.
^ totta, messuilla näytillä olleiden kypärien hinnat oli muistaakseni jotain 570 euroa. Huvikseni "maalailin" Rubyn sivuilla mieleiseni ruukun ja hinnaksi tuli 710,- 
"Wearing a motorcycle helmet tends to mess up one's hair. Removing the helmet usually leaves hair sticking out in all directions. This is called helmet hair..."