Omistajan käsikirjat -09

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
5hd1gy
Viesti:

Omistajan käsikirjat -09

Viesti Kirjoittaja 5hd1gy »

Tervehdys kaikki

Onkos kukaan teistä saanut suomenkielistä omistajan käsikirjaa -09 malliseen HD:hen ?
Painos on kuulemma ollut myöhässä, mutta kevät tulee :)

Eihän sillä ohjekirjalla ajeta, mutta mm. tuon hälyttimen sielunelämään olisi mukava paneutua etukäteen.
Eikä tuosta mopostakaan (Dyna Fatbob) ole muuta tajua kuin mitä täältä foorumilta olen löytänyt.
Paljonhan sitä tietoa löytyykin (hakua käyttämällä) mm. yhdet hälyttimen ohjeet löysin mutta ne taitavat vaan olla vanhempaan malliin, minulla on se napiton mollukka hälytintä ohjaamassa.

Juha
Trampas
Viesti:

Re: Omistajan käsikirjat -09

Viesti Kirjoittaja Trampas »

5hd1gy kirjoitti:Tervehdys kaikki

Onkos kukaan teistä saanut suomenkielistä omistajan käsikirjaa -09 malliseen HD:hen ?
Painos on kuulemma ollut myöhässä, mutta kevät tulee :)

Eihän sillä ohjekirjalla ajeta, mutta mm. tuon hälyttimen sielunelämään olisi mukava paneutua etukäteen.
Eikä tuosta mopostakaan (Dyna Fatbob) ole muuta tajua kuin mitä täältä foorumilta olen löytänyt.
Paljonhan sitä tietoa löytyykin (hakua käyttämällä) mm. yhdet hälyttimen ohjeet löysin mutta ne taitavat vaan olla vanhempaan malliin, minulla on se napiton mollukka hälytintä ohjaamassa.

Juha
Mulla on -08 Fat Bob. Hälyttimestä on n.20 sivua ohjekirjassa.
Ei ole skanneria, mutta jos sulla on faxi, niin voin kopioida duunissa ja lähettää.
Jos faxi löytyy, niin laita sen numero privana.
Dyna FXDF Fat Bob
5hd1gy
Viesti:

Kiitos Trampas

Lähetin sähköpostia. Tosiaan -08 ja -09 Fatbob:ssa ei taida eroja olla.

Juha
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Napittoman mallin saa kokonaan pois päältä ottamalla pääsulakkeen pois määrätyssä järjestyksessä. Pääsulake on se ainut iso.

Sammuta pyörä tappokatkaisijasta-käännä virta pois-ota pääsulake pois ennen kuin hälytin aktivoituu (vilkauttaa), aikaa muistaakseni 5 sekuntia.

Nyt häly on kokonaan pois toiminnasta ja pyörä on sen puolesta vapaata riistaa, mutta akku ei näin toimien tyhjene. Kun sulake laitetaan takaisin, tulee häly normaaliin toimintaan ilman muita toimenpiteitä.
moderattori

Romu rauhoittaa!
5hd1gy
Viesti:

Tein saman homman tuossa joulun tienoilla (ostin mopon jo lokakuussa) seuraavasti: laitoin virrat päälle, jolloin hälytin ei ole toiminnassa ja nappasin sulakkeen irti. Takaisin laitoin päinvastaisessa järjestyksessä (myyjä opasti tekemään homman näin, pyörän luovutuksen yhteydessä).
Homma toimi hyvin, paitsi että mittaritaulussa oleva kello "nollaantui" eli näyttää nyt klo 12.00 koko ajan.

Lähinnä tuosta hälyttimestä kiinnostaa miten toimitaan jos mollukka ei suostu joskus yhteistyöhön. Tällainenkin tilanne voi tulla eteen. Minulla on hälyttimen koodi, sen paperin sain pyörän mukana, mutta missä järjestyksessä painellaan vilkkuja ja kytketään virtaa päälle ja pois, siihen tarvitaan kirjalliset ohjeet.
Ja voihan tuon koodinkin varmaan vaihtaa johonkin helpommin muistettavaan.

Trampas lupasi ystävällisesti fax:ata ohjeet, joten eiköhän niillä selvitä siihen asti kun saan myyjäliikkeeltä oman ohjekirjan. Ajokautta odotellessa on hyvää aikaa opiskella tämmöisiä juttuja.

Juha
Vastaa Viestiin