Villaa kelpuuttavat huilut hakusessa....

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

KvL

Villaa kelpuuttavat huilut hakusessa....

Viesti Kirjoittaja KvL »

No niin, tarttis löytää otsikon mukaiset huilut cobran 2" drag-piippuihin.

Tarkoituksena olisi hiljentää rassia vielä jonnin verran.

On niissä putkissa omat huilut paikallaan, ne on vaan halkaisijaltaan sen verran lähellä itse putkea, ettei sinne mitään villaa saa survottua lisäksi...

Joku varmaan suosittelee itse tekemistä, mutta eipä noita hitsivehkeitä ole oikein käytössä, josko saisi jostain valmiina....??
henry
Viesti:

Viesti Kirjoittaja henry »

Noita löytyy mm. Stormilta ja kaikista Hd- tarvikekataloogeista. Eivät maksa montaa euroa.
Flhrsi 07
hemuli
Viesti:

Re: Villaa kelpuuttavat huilut hakusessa....

Viesti Kirjoittaja hemuli »

KvL kirjoitti:...On niissä putkissa omat huilut paikallaan, ne on vaan halkaisijaltaan sen verran lähellä itse putkea, ettei sinne mitään villaa saa survottua lisäksi...
Joskus ollaan noihin tiukempiin huiluihin kääräisty kierros sammutuspeitettä ympärille, en tiedä onko sillä muuta kuin psykologinen vaikutus mutta tuntuu että ääni pehmenee edes hiukan.

Asennusta helpottaa kun peitekierroksen ympärille vedetään tiukasti muovista pakkausteippiä. Se painaa peitteen kasaan ja on itsessään niin liukasta että huilu solahtaa putkeen kuin itsestään. Sitten joutuu muutaman päivän sietämään palaneen muovin käryä mutta se loppuu hyvinkin nopeasti. Sama kikka toimii villavaimentimien asennuksessa - itse asiassa vielä paremmin - villaa pystyy laittamaan huomattavasti enemmän ja sen saa puristettua teipillä kasaan asennuksen ajaksi. Sieltä se sitten aikanaan vapautuu kun teippi palaa pois.
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 08:53 27.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
KvL

Viesti Kirjoittaja KvL »

Otin ja tilasin Amerikan ihmemaasta V&H:n Quiet Bafflet, lupailevat että mahtunee muihinkin (kuin V&H:n) 2"-halkaisijaltaan oleviin putkiin. Jos ei suoraan niin pienellä askartelulla sitten...
Vastaa Viestiin