Victory Library

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

UL-41

Victory Library

Viesti Kirjoittaja UL-41 »

Olisko kellään Victory Libraryn "The 80 Book" tai "The 8o Performance". Jos on, saisko lainata ja kopioida ? Maksan kyllä kulut.
Punaparta

Big book

Viesti Kirjoittaja Punaparta »

Jepjep,

Ei oo viel, mut jos maltat ootella, oon tilaamassa sieltä Big Book tai mikä ikinä se olikaan, mis on sekä isot että pinet lätyskät ja sen lisäks Linkertin tärväysoppaan. Jos toi 45" vaikka sais joskus seuraa... :wink:

Eli tilaan tossa n.kuukauden sisällä, jos sulla ei oo hoppu. Tuotteet on ollu nidoksia, joten kopiointi pitäs onnistuu helposti.

t.Tero
UL-41

Hyvä homma Punaparta ! Ollaan yhteyksissä vaikka tän foorumin kautta. Ajelen ite 88'' strokerilla (U-45) ja vähän kiinostais Panicin näkemys aiheesta.
Punaparta

Viesti Kirjoittaja Punaparta »

Ilmeisesti FHP tech-talk on tuttu? :P

Juttelin tossa äsken kaverin kanssa, jolla on PayPal tili ja tehdään tilaus ilmeisesti ens viikolla, jos ehtii. Työt nääs hieman häiritsee...

Helvetin kiva mopo sulla!!!

terveisin nimimerkki: Vaihdetaan Indian741:n raato ison lätän moottoriin.
UL-41

Hyvä ! Minun kännykkänumero on : 040-7030303, ilmoittele kun tilaat/opukset tulevat. Osallistun kyllä kuluihin (tilaus/kopiointi). Mulla ei ole luottokorttia eikä Paypal-juttuja...
T. Jari
Vastaa Viestiin